Aşk Mesleği

103 10 3
                                    

Evet ben şu anda ilk kitabımla sizin karşınızdayım...evet canlar ilk kitap olduğu için lütfen kuaurlarımı ciddiye almayın...please evet biliyorum çok kısa oldu ama ben bilmiyordum dediğim gibi ilk kitabım. Neyse daha fazla konuşmayarak sizi kitapla baş başa bırakıyorum... by by canlar Bugün çarşamba benim en sevdiğim gün Çünkü bugün benim çok sevdiğim bir şarkı programı var. Bunu söyleyince müzikle alakam olduğunu düşünmüşsünüzdür. Evet ben müziğe bayılırım. Benim en büyük hayalim konserler verip ünlü bir şarkıcı olmak. Aslında benim gibi bir kız için kolay çünkü gününü şarkı yazmaya adamış sesini geliştirmek için özel dersler almış ve haftanın her günü gitar ve müzik eğitimi yapmış biriden şarkıcı olmak beklenir.evet bugün çarşamba yani okul var. Offf neden okul diye bir şey varki? Ne güzel program zamanına kadar aklımda olan şarkıyı yazardım. Ama olsun okulunda bazı güzel yanları var örneğin muzik dersi. Benim müziğe atılmamı sağlayan kişi benim müzik öğretmenim onun sayesinde müziğe olan aşkımı aşılamış oldum. Ama bugün müzik dersi yok.olsun müzik dersi gibi daha bir çok güzel ders var. Mesela rehberlik... rehberlik dersinde seni serbest bırakıp kırk dakika boyunca ağzın kuruyana kadar konuşman gerekiyor bende tabi arkadaşlarımla bugünkü müzik programından konuşuyorduk.

AŞK HİÇ BİTER Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin