6.bölüm.

75 5 2
                                    

Evet 6. Bölümle karşınızdayım ve sizin vote torumlarınızın artmasını istiyorummmmm....

İyi okumalar canlar(kafiye yaptim)

Bölüm ithafı:bu hikayeyi okumaya zahmet eden herkese

Hoca bana her zaman ki gibi sinirli bakıyordu ve" senin hayatında müzikle ilgili hiç bir şey olmayacak." Dedi. Ben çok üzülmüştüm. Çünkü: daha dün çok güzel sarkı söylüyorsun diye beni tebrikliyordu. Ama bugün yanlışlıkla bir kelime kullandım, hayatında bir daha müzik olmayacak diye söylenmeye başladı. Ben o gün hocayı müzik hayatımdan sildim. Gördüğün gibi şimdi ise bir müzik öğretmeniyim. Bak her şeyden tedirgin olmana gerek yok. Ben sana asla öyle bir şey yapmam. Tamam mı?. Ohh be sonunda rahatlamıştım. Arkadaşlarıma döndüm. Onlar bana hala sinirliydi. Onların yanına gittim. Onlardan özür dilemeye çalıştım. Ama kimse yüzüme bile bakmıyordu. Gittim. Sıramın üstünü sıkıcı bir şekilde karalıyordum. Sonra arkadaşlarımdan biri acıdı heralde bana, yanıma geldi. Ben onu fark etmemiş gibi davrandım. Ama o bana bakarak. " tamam bak yüzüme artık, biz hata yaptık fazla üstüne gittik. Özür diliyoruz. Ama seninde özür dilemen gereken biri var." Dedi. Ben onun dediği kişiyi hemen anladım. Yanına gittim. Ne kadar üzgün olduğumu ve özür dilediğimi söyledim. Sağolsun oda beni affetti. Sonra dedim. " kaybedeceğimiz zamanımız yok. Bir an önce işe koyulmamız lazım bir sonraki madde ne?" Dedim. Ve sanırım bizimkileri gaza getirmişim hemen işe koyuldular. Ben onlara şu anda okulda olduğumuzu söyledim. Ve sonunda tekrar ders başladı. Ders gene müzikti. Hoca bana bakarak göz kırptı. Bende ona güldüm.

AŞK HİÇ BİTER Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin