Multiyi dinlemeden geçenlere trip.!
Flashback
-Ya Erva!
Diye çığrışlarımı takmıyordu bile!
Günlüğüm açıkken elimden kapmış, okumaya başlamış,birde beni koşturtuyor.Cadaloz seni.-Erva'cım,canım ikizim.Seninde bir günlüğün olduğunu hatırlatırım!
dediğimde duraksadı,tabiki de intikamımı soğuk alacaktım!Koşarak onun odasına gittim.Bu sefer sen koşacaksın tatlı ikizim.
Ah,ne kadar mal bir ikizsin sen?Günlüğünü açık bırakmak?Tam bir aptallık.
-Ooo, Erva'cım.Kim bu platonik olduğun kişi?Yakışıklı mı?
Bunları bağırarak söylemiştim çünkü cancağaz (!) ikizimle evde tekiz.
-Ya Arya getir şunu.Hem sen nasıl günlük tutuyorsun öyle.Hiç mi aşık olduğun biri yok!
-Daha 13 yaşındayız Erva,sevgiliyi büyüyünce yaparsın.
-Aman iyi be,ver şu günlüğü.
-Rüyanda!
dedikten sonra koşarak odama gittim.Ardından kapımı kilitledim ve Erva'nın günlüğünü okumaya devam ettim.Aslında edicektim ama kıyamayıp,kapının kilidini açıp günlüğü Erva'ya geri verdim.Sonuçta onun özel hayatı.
4 Yıl Sonra
Dış görünüş olarak veya huy olarak hiç benzemediğim ikizimle yine uyumsuz bir kavga içerisindeydik.O yeşil zeytin diye diretirken ben siyah zeytin diye diretiyodum.
-Yahu,17 yaşındasınız kızlar!Ne bu çocukluk?
diyen anneme aynı anda baktık.
-Aman,ne haliniz varsa görün.Bu gidişle evde kalırsınız siz!
dedikten sonra annem kendine çay doldurmaya kalktı.Biz de Erva'yla gülmeye başladık.Aynı anda;
-Mission Completed.
diyip yemeğe devam ettik.Annemizi gıcık etmeye bayılıyorduk bea!
-Arya,saate baksana.Servisin gelme vaktine 5 dakika kalmış!
Erva'yla aynı anda ayaklanıp anneme buse kondurduktan sonra ayakkabılarımızı giyip servisi beklediğimiz yere gittik.Fazla değil,1-2 dakika bekledikten sonra servis geldi.
Servise binip kulaklığım ile telefonumu çıkardım.Favori şarkılarımın sırayla çalmasıyla size Erva ile kendimden bahsedebilirim.Ben Arya,Arya Kurbay.Erva da ikizim,Erva Kurbay.
Ciddi anlamda Erva'yla ikiz nasıl olduğumuzu merak ediyorum.O farklı şeyler severken ben farklı şeyler seviyordum.Dış görünüşlerimiz zaten epey farklı. Ben rock severken o pop dinler. Bu arada Rock demişken MaNga candır! Ferman abi çok yakışıklı değil mi ya? Neyse konuyu dağıtmayalım.Öhm,işte biz bu kadarız. Size anlatacağımız antin kuntin, değişik bir hikayemiz yok.
Tabi okuldaki yaramazlıklarımız dışında. Onlar ise her bölümün konusu olacak bea. Niye anlatıyım?Okula vardığımızda, deli saçması konuşmalarımdan kurtularak kendimi ve Erva'yı servisten dışarı attım. Aha, benim canım okulum! Trip Atma Lisesi. Şaka şaka, gerçek adı Safer Koleji. Ne sandınız la. Tabikiside zengin okuluna gidip baba parası sömürüyoruz.
Para verincede bize ceza vermiyolar valla.Hayat kolejlilere güzel.Tek derdim... Sapım lan sap.Bende istiyorum birine aşık olayım,ona anonimden yazayım.Ama neredeee?Dur lan bi saniye.
Oha.
O ne lan?
Füze mi anlamadım.
Biri beni silkelesin.
Meteor düşmüş dünyaya arkadaşlar.
Erva her bokta beni dürtersin şimdi niye dürtmüyon lan.
Evet anlamayanlar için hemen açıklayayım,önümüzden az önce ultra mega dev bir yakışıklılıkta olan bir uzaylı geçti.
Uzaylı diyorum çünkü o insan olamaz,bence.Neyse kendime geleyim.-Erva,lan kendine gel mal.
Dedim Erva malına bağırarak.Sonrasında o b...'tan şey çaldı,ders zili.Tabikisi de uyucam başka ne yapayım?İngilizcecinin minicik giydiği etekten kalan bacaklarını mı kesiyim.Tövbe tövbe.Allah korusun
Teneffüs zili çaldığında koşa koşa kantine gittim.Her zamanki gibi sandviç ve ayran aldım.Ama sandviç için büyük bi hayal kırıklığına uğradım.Çünkü,mevsimi değil diye içine SALATALIK VE DOMATES koymamışlar.İnanabiliyor musunuz?Çıldırcam galiba.Kantinin camından bahçeye bakarken karşımdaki sandelyenin çekilme sesini duydum.Erva malı da gelmiş karşıma tost ve çikolatalı süt ikilisi yapıyordu.Gıcıklık olsun diye tostundan bir ısırık aldım.Almaz olaydım,aldığım anda kendimi yerde bulmuştum.Yeminle manyak bu.Etrafımdan gülme sesleri gelince Erva'ya bittin sen bakışları attım.Yerle aşkımızı bitirip yerden kalktığımda sınıfa gidip Erva'nın kafasına mükemmel bi fiske vurdum.O sırada o iğrenç ders zili çaldı.Ders matematik ve ablanız bir matematik dehası,bu yüzden bu sefer uyumayacağım.Dur tamam linç ediyosunuz,anlıyorum.Ne yapayım seviyom be matematiği.
Bölüm Sonu...
Telefon yazışmaları olayları ilk bölümlerde başlamayacaktır.
Hello bacımsular nabersiniz.Ben bomba gibiyim.
Bölümü nasıl buldunuz lütfen söyleyin❤İlk bölümümüz h.o. ŞQDSĞÖLPĞQSQDĞÖ
Bi dahaki bölümler ne zamana gelir bilmem çok dengesiz ve unutkan birisiyim.Bu yüzden sadece gelmesini bekleyin:))))[piç smile]
Görüşürüz Beybisiler
-Özge Bacımsu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afrodit -Texting-(Deneme)
HumorKlasik Wattpad hikayelerinde kendinizi bulamıyor musunuz?Kitabıma sizleri beklerim. ----------------------------------------- "Ne!"diye bağırmaya başladım. "Sınavda ilk 25'e girdim yani ben? Yalan söylemiyorsun di mi?" "Ya ne yalan söyliceğim,git de...