1m ozel bolumu

96 5 12
                                    

dha bir milyon olmadik ayilem ama size guveniyorum 1m olcaz.

"hrpinize mrb arkdaslae bugun kardi evinden kaciricaz. son 1 haftadir evden cikmiyı bu yuzden zerayla dedikki gidio ksciralim ve mutlu bi yasam surelim. sonea azra ve yare de onayladi ve simdi kardin evinin onundeyiz."

zera kovboy ipini baglarken demir kesme makinesini duzeltmeye basladiö o sirada yamanko arkada agliyordu ve kucaginda bebekleri vardi. bebek de mal mal etrafa bakiyodu sonra sut icmek istedi ve yamanko arkasini donuo memesinden sut icirmeye basladi. allah affetsin sutu guzel Di cunku kard icerken bize de tattirmisti. her neyse.

zera ipi kardin cam demirine atmis nihaaauuuv die bagirmisti. heyecanlanmistim. demir kesme makinesini elime aldim ve tirmanis yapip demire oturdum. hepimizin girebilecegi genislikte demiri kestim ve yarenin ustune attim. az kalsin oluyordu ama kediler 9 canlidir.

cami kirip hemen iceri girdim WAE OPEN THE DOOR DİE BAGIRDIM ZERA HEMEN TIRMANÖISTI VE KARDI ARIYORDU. SANKI YER YARILMIS ICINE GIRMISTI. HEMEN ASAGIDAKILERE GELMELERINI SOYLEDIM VE YAMANKO BEBISI YATAGA YATIRDI. ANNESININ KOKUSUNU ALAN BEBEK GULUMSUYORDU. YARABBI DEDIM. BU NECE MANZARADIR. BİZDE AGLIYORDUK SIMDI COM DUYGUSALDI. YARE YWRINDEN KALKTI VE ODANIN KAOISINI ACTI. MUTFAKTAN SESLEE GELIYORDU. BU SAATTE??? HEMEN KOSTURDUK VE BICSK SESLERI GELIYORDU. SESSIZ ADIMLARLA ILK AZRAYI KURBAN ETTIK. SOKA GIRMISTI. ARDINDAN ZERA GIRDI MUTFAGA. OMG BAYILMISTI. SONRA YAMANKO HEM MUTFAGA HEM SOKA GIRDI. YARE DE IHA DIYIP YANIMDAN KOSARAK GECMISTI. NOLUYO AQ DIYIP MUTFAGA ADIMIMI ATTIM VE BIR DE NE GORIYIM.

KARD BIBER DOGRARKEN COLEUN OYNADIGI DIZILERI IZLIYORDU.

CAPSLOCK ACIK KALMIS SORI AYİLEM AMA UMARIM SEVİYOSUNUZ TSSSK.

sikisken wae Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin