1.bölüm tanıtım gibimsi oldu :)

25 0 0
                                    

Herkese merhaba ben Sude :) Daha önceden bilgisayarımda yazmış olduğum bir kitabı Wattpad'e yüklemek istedim umarım beğenirsiniz
-----------------------------------------------------------------------------

6 tane liseli düşünün,3 kız 3 erkek, bunlar bir grup ve hergün ayrı ayrı maceraları var o zaman hikayeye geçelim.

Sinem~

Selammm ben Sinem, bir grubum var. şimdi size o grubumla nasıl tanıştım onu anlatıyorum hemen.
Grubum abartılacak kadar manyak bir grup hergün başka bir macera yaşıyoruz ama ben seviyorum grubumu. Grubumla 8 yaşındayken tanıştım. Grubumdan Savaşla parkta karşılaştık o günden sonra hep aynı parkta karşılaşınca, arkadaş olmaya karar verdik, diğer arkadaşlarımla da o parkta başka günlerde karşılaştık, ve o günden beri 6 kişiyiz ve grubun ismi " Manyaklar " çok saçma isim biliyorum çocuk aklıyla öyle bir isim koyduk, öyle de kalsın dedik. Ama ben grubumdaki kişileri çok seviyorum. 3 erkek var biri Savaş,biri Kerem,biri de Burak. Öncelikle Burak pek tatlıdır, Kerem malın teki onu geçiyorum, Savaş komedyen resmen. Kızlar ise; Biri ben jdjd, biri Nisa, Biri Sude. Sude çok pisikopat ve manyak, Nisa çok akıllı bir kız herşeye kanmaz ( Sude herşeye kanıyor), bende normal bir kızım işte.
Grupta kimsenin sevgilisi yok, herkes SAP DJJDJDJD.
16 yaşında özel bir lisenin öğrencileriyiz. Liseyi fethettik resmen, hergün yeni olaylar djdjd.
Müdür bizim adımızı ezbere biliyor, her müdürün odasına gittiğimizde müdür " vay manyaklar gelmiş" diyor djjdjdkd. Fazla yaramaz olmayın, yoksa grubunuzun ismi açığa çıkabilir jdjdkd.

ACAİP TİPLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin