1.BÖLÜM

5 1 0
                                    

Sonunda okullar kapanmıştı.Bir yılın yorgunluğu vardı üzerimde.Ama sanki sevinmek bana haramdı.Sevdiğim çocuk,sevgilim ayrılmıştı benden.Hemde hiçbir şey olmamışken.Onu o kadar çok seviyordum ki her şeyimi ona feda edebilirdim.O benim ilk aşkımdı.İlk elini tuttuğum,ilk öptüğüm,ilk sarıldığım.O benim tek aşkımdı.Ama artık yoktu,bitmişti.Artık hayat sıradandı hatta bitmişti benim için.Bütün yaz deprosyonda kalıcaktım belli ya da unuturum belki sadece bir zevkti.Allah kahretsin hiçbir şey hakkında fikrim yok ne kadar kötü bir durum.Okul çıkışı bizim kız ve erkekten oluşan grubumuzla gidiyordum.Gözlerim doluydu ve son kez ona bakmıştım.Ayhan'a son kez baktım.İlk aşkıma,hayatımı bir anlık boka çeviren kişiye son kez baktım.Gruptaki en yakın arkadaşım olan Nil kolumdan tutup çekmeseydi ağlayarak yanına gidip sarılıcaktım galiba,biliyorum bunu yapmam kötü olurdu ama bilmiyorum işte.Beraber takılıcaktık ama ben kütüphaneye gitmeyi tercih ettim biraz kitap okumaya ihtiyacım vardı,aşk kitapları okumak istiyordum.Ben kütüphaneye gidesiye kadar hava hafif kararmıştı bile.Girdim kapanmak üzereydi ama sürekli giderdim bu yüzden beni kütüphane müdürü görür görmez "Ooo hanımefendi hoş geldiniz "dedi ama hoş mu geldim konusunda düşünmek lazımdı tabi.Ahmet amca yani buranın müdürü çok iyi adamdır.Her konuda yardımcı olur hatta şuan ona Ayhan'ı anlatsam elinden geleni yapardı ama saygısızlık olurdu ona anlatamazdım."Kitap alıcaktım Ahmet amca"dedim ama "Üzgünüm melisa saat 5'i geçti şuan sisteme giriş yapamayız ama ben daha burdayım istersen biraz burda okuyabilirsin benim işlerim var keyfine bak" burda kalmam pek iyi fikir değildi  ama aradığım sessizlik burada vardı.Yukarı kata çıktım.Gerçekten etraf kitap kokuyordu ve tek ben vardım.Oturdum kulaklığımı taktım.Ama çıkarmamla bir oldu.Eğer şarkı dinlersem yalnız olmazdım.O sanatçıda benimle olurdu ki bunu istemiyordum.Oturdum ve kafamı masaya koydum düşünmeye baştan başlayabileceğime inanmam lazımdı.Ama uyanınca neler olucağını tahmin bile edemezdim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİDEN BAŞLAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin