Hey,mă numesc Roberta...Am 20 de ani..si sunt la un Liceu de informatică/matematică...Am Tik-Tok de muuullt timp..Dar nu prea postez..Dar am dat peste noul si actualul meu crush..Caleb.Finn..
*într-o dimineata*
Mă trezește mirobolanta mea alarma,mă dau jos din pat si mă îndrept spre baie..imi fac rutina si mă îmbrac cu o pereche de blugi,un crop-top negru pe care scrie "extraterestru,ai grija"...si Vans in picioare.
Mă duc la bucătărie unde mă aștepta câinele meu pe nume "Boss",rasa Mops.
Eu:Deci,Boss..ce mâncăm azi?
In gândul lui Boss:*asta chiar se așteaptă să îi răspund?*Ii pun lui Boss niste Bobite iar eu imi fac omletă..
*ora 11:30*
Imi iau ghiozdanul in spate si dau sa ies pe usa..Dar am uitat sa ii vorbesc lui Boss.
Eu:Sa păzești casa,ti-am lăsat apa,Bobite,bine,paaa,o sa imi fie tare dor de tine!!!
In mintea lui Boss:*nu mai pleacă asta odata??*
*plec*Pe drum mă sună directoarea
Dna:alo?Roberta?
Eu:Da.
Dna:astăzi avem un copil nou in scoala,si este coleg cu tine,poti te rog frumos să îi prezinți scoala??
E:desigur,daca ma scutiți de la ore.
Dna:ah,bine,asa sa fie.
E:o zi minunată ca dumneavoastra va doresc in continuare.
Dna:da,si eu,pa
E:la revedere.
*inchid*Bun,am ajuns...mă duc la biroul directoarei.
E:Buna dimineata România,buna dimineata București!
Dna:buna si tie Roberta,acesta este colegul tau. *imi arata cu mana spre un copil de pe un scaun*
E:bine,la revedere. *spun si il iau de mână și ies pe usa*E:bun,deci aici după cum ai vazut este biroul directoarei,imediat după el este si biblioteca,unde trebuie să faci mare liniște daca nu te-ai ars...
?:....
E:hey,esti ok?
?:da,sunt bine.Vocea lui mi se părea cunoscută..avea gluga si șapca in cap..Nu ii se poate vedea fata..
E:si....cum te cheamă?
?:Caleb.Finn.Pentru un moment rămân blocată,nu are cum sa fie Caleb,nu are cum!!!
E:pot,te rog,sa iti vad fata?
C(Caleb):Da...
*isi da jos gluga si sapca*
C:acesta sunt eu,mai urâtel de fel..Nu imi venea să cred.. Caleb stă în fata mea si imi zâmbește larg...
E:eu...
C:heyy,esti bine???
E:eu...
C:tu..?
E:vai de morții mei...
C:ce ai cu morții tai?
E:esti...CALEEEEEB!!!!!!!!*tip*
C:am avut si timpane daca e.
*încep să plâng și să tremur*
C:Nuuu,nu plângeee,te rog eu...
*ma ia strâns în brate*Miroase asa de bine...îmbrățișarea lui este prea perfecta...Nu vreau sa se mai termine..
C:esti mai bine?
Eu:da..
C:ce a fost cu țipătul ăla de mai devreme?
Eu:știi...te urmăresc de mult timp pe Tik-Tok...
C:ahh,da...*zambeste*Zâmbetul lui e prea perfect...ahh..
Eu:in fine,vrei sa continuam...?
C:da!*spune si mă ia de mana*
*simțeam că lesin*Eu:bun,după cum spuneam,lângă biroul directoarei este biblioteca,trebuie să faci liniste daca nu..Dna.Triftong te va arde rau...detenție 1 luna! Asa..mergem la etajul 1,aici avem sala de sport si vestiarele băieților dar și ale fetelor,amândouă separate..*ii fac cu ochiul*
Atunci vine,Rayon..fostul meu..
R(Rayon):Aha,deci ti-ai gasit pe altul,nu?
E:Rayon,este nou,iar directoarea mi-a spus sa ii arat scoala.
R:Si atunci de ce te tine de mână??
E:pentru ca...
C:pentru ca suntem impreuna!
Vai Caleb ce tîmpenie ai scos pe gura!
E:ĂĂĂ...Da!
R:aha,ne mai vedem.*pleaca*E:CE MAMA MEA AI SPUS ACOLO????
C:NU STIU,M-AM PANICAT!!!
E:SERIOS??AM VENIT SA ITI ARAT NENOROCITA ASTA DE SCOALA,SI NU TE MAI UITA ASA LA MINE STALPULE!AM 1.55 SI TU AI 1.99..CUM PANA....
*ma saruta*
C:doar asa puteam sa te fac sa taci.*zambeste*
E:te plac.
Atunci Caleb face ochii mari cât cepele
E:dar stiu ca tu nu ma placi..d-abia ma cunosti..si..
*iar ma saruta*
C:sI eu te plac.
E:ok dar,trebuie să te oprești din a face asta când..*ma saruta*...vorbesc..* ma saruta*..
C:"zambeste"
E:ok,asta e sigur un vis.
C:de ce?chiar asa de mult iti place de mine??
E:ah...*imi aduc aminte de toate ss-urile cu el..peste 10000*..DA...
C:Ok...sa continuam..
E:bine..*ce pula mea s-a întâmplat?*E:la etajul următor avem niste săli de clasă....piscina..cam atât în școală asta..a da.si terenul de fotbal afara.*zambesc*
C:wow..E destul de nice..
E:da..auzi,suntem scutiți de la ore..vrei sa..bem ceva?Starbucks?
C:da,mi-ar face mare placere sa ies la un suc cu ființa asta minunată.
E:*ma uit in spate*..vorbesti cu mine sau cu persoana din spatele meu care e invizibilă sau nu exista?
C:oh,hai sa mergem!*zâmbește larg si mă ia de mana*Ajungem:
Ok,a fost foarte amuzant de facut asta...cred ca o sa continui pentru că îmi place să scriu..SI MA DOARE IN COT DE PARERILE ALTORA!V AM PUPAT BICI!