Současnost,les 4:30 ráno
Pohled Alexie
Už hodinu!Jednu blbou hodinu nás Bell učí střílet z pistole.Mě to celkem jde ale Nemesis je ztracený případ,už dvacetkrát mě střelila do nohy.,,Nem!"křikne najednou Bell a já ucítím pach krve,kouknu na ni.Hned co uvidím její nohu tak se kouknu na Nem,hned se rozejdu k Bell a chytnu jí za zápěstí.Hned ji začnu odebírat bolest,obličej se mi zkroutí bolestí.,,Já....omlouvám se....nechtěla jsem"Špitne Nem a jen na ni kývnu,kouknu na černé žilky.Najednu se mi Bell vytrhne,,Už to nebolí"usměje se na mě potom koukne na ni a začne kulhat k ní.Já začnu trénovat s mečem,hned přestanu vnímat svět.....teda než mi začne zvonit mobil. Meč zabodnu do země a vezmu to.,,McColl, qui appelle?(McCollová,kdo volá?)"Řeknu,no abych to upřesnila jsme ve Francii.,,Tady Scott" ozve se ,,Ahoj bráško!Co potřebuješ?"zeptám se ,,Nechtěla by jsi přijet za mnou a mámou?Klidně i s tvími kamarádkami"ozve se,kouknu na holky které přikyvují. ,,Moc rády!Tak mi přijedem" ,,Dobře budu se těšit" a s tím to típne.,,Asi půjdem"řekne Bell a stoupne si ale Nemesis si ji dá na záda. Začnu balit věci do tašek.,,Můžem"kouknu na ně a Nem kývne. Rozeběhnem se vlkodlačí rychlostí. Hned jak se dostanem do domu jdu pomalu do pracovny pana Whita,kde položím všechny věci a jdu rychle do koupelny. Rychle se vysprchuju,usuším a obleču,rychle se rozejdu do pokoje kde začnu balit věci. Vezmu si notebook a začnu zamlouvat cestu.
V autě na cestě do Beacon Hills(BH)
Konečně sedíme v autě a jedeme do BH,Nem má přenou hlavu o sklo a spí,Bell je opřená o moje rameno a taky spí. Všimnu si nápisu 'Vítejte v Beacon Hills' , pomalu je začnu budit ,,Ještě chvilku"Zamumlá Nem s Bell na stejno. Po dlouhém přemlouvání se vzbudí a řidič zastaví před "mím" domem,holky vylezou a já hned za nima.Zaplatím řidiči zaplatím cestu a pomalím krokem se rozejdu k domu. Kouknu na holky které se usmívají jako měsíček na hnoji,uchechtnu se a vyndám z pod rohožky univerzální klíček. Odemknu a vejdu,holky vejdou a bouchnou dveřmi. Najednou ale ucítím vlkodlaky,lovce a lidi ,neznačím to holkám a Nem vytasí drápy stejně jako já,Bell si šáhne na zbraň za pasem.Rozejdu se do obíváku.,,Scotte?Jsi si jistý že není vlkodlak?"ozve se ,,Nevím"odpoví Scotty ,,Tak jsem si jist že ti to poví protože stojí hned za rohem.Schovám drápy a vylezu.,,Já to říkal!"Vytasí drápy a chce mě švihnout ale já rychle vyndám z pasu pistol a napířím mu ji na hlavu.,,Klidně to udělám a změním si barvu očí"zavrčím ale přeruší mě křik Nem ,,Al nemůžu to zastavit!"rychle se na ni kouknu a mění se na vlkodlaka.Střelím ji do ramena a břicha,přestane se měnit a spadne na kolena,jdu k ní a vytáhnu ji dřevěnou kulku z ramena,sykne a a vytáhne si tu druhou z břicha.,,Bolest z tebe dělá člověka"zamumlám ,,Budu si to pamatovat"zašklebí se bolestně a já kouknu na Bell ,,Dobrý?"zeptám se a ona rychle kývne,kouknu na ty blby za mnou,,Kdo jste a co jste?Jen bráška ať neodpovídá"řeknu a skenuju je pohledem ,,Stiles Stilinski a jsem člověk"zazubí se ,,Derek Hale vlkodlak alfa"odpoví útočník ,,Isaac Lahey vlkodlak Beta"odpoví mi někdo za zády ,,Allison Argent lovec"odpoví dívka vedle Scotta ,,Peter Hale vlkodlak Beta" odpoví chlápek ve stínu ,,Lydie Martin Banshee"odpoví zrzka vedle Stilese ,,Alexie McColl vlkodlak Nad-Beta "řeknu ,,Nemesis Stark vlkodlak Pod-Beta" ozve se Nem ,,Isabell White lovec co učí tady ty šašky se zbraněmi"ozve se Bell ,,Já nejsem šašek!!"Ozve se Nem které začali zářit oči.,,Nemesis!Sklidni"sleduju ji,otočím se na toho za mnou a pak na ty přede mnou.,,Těší mě šašci"zazubím se ,,Nejsem šašek"zavrčí nejspíš Derek ,,Jak pro koho"zamumlá Stiles a Derek na něj zavrčí,,Dost,dost,dost"řekne bráška hned na to se rozejde ke mě a......
Pokračování bude v další části
Omlouvám se za chyby 😅
ČTEŠ
Smečka ve 3 {FF TW}
FanfictionJé čau!Jsem Alexie McCollová.Někdo mě pokousal.....ne někdo ale něco a to něco bylo vlkodlak.Jsem nad-beta a mám barevné oči,mé kamarádky jsou Nemesis a Isabell.Nemesis je pod-beta a Isabell je lovkyně vlkodlaků,ale jelikož nám věří tak se nás nepok...