2

136 9 7
                                    

                (T/N) szemszöge

Hol vagyok? Hogyan kerültem ide? Annyira emlékszem hogy a földre rogyok. Gondolatmenetemet az ajtó nyitódása zavarta meg. Belépett  egy fekete-fehér,hipóba mártogatott bohóc.
Tudom ki ez! Már olvastam róla!
A neve sajnos az iszonyatos fejfájásom miatt nem igazán jutott eszembe.

-Szia cica! Akarsz játszani?-kérdezte elmebeteg vigyorral a fején.
-Nem-jelentettem ki határozottan

       Laughing Jack szemszöge

-Nem-jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon.
-Jó akkor az lesz amit én akarok-mondtam határozottan.
-É-és mi lenne az?-a hangja kicsit megingott.
-Nyugi élvezni fogod.-válaszoltam. Persze hogy ekkor baszódott ki az ajtó.

               (T/N) szemszöge

Hatalmas csattanással kivágodott az ajtó és belépett rajta egy zöld ruhás,szőke hajú fiú. Aki manónak  van öltözve???? Najó én egy farsangi bálba csöppentem! Még jó hogy Csipkerózsika be nem jön!

                Ben szemszöge

Hát most ölöm meg ezt a pedofíliát! Van képe zaklatni (T/N)-t! Kivágom az ajtót és szembe találkozom (T/N) ijedt arcával és Jackel. Nem tudom min csodálkozzak. Azon hogy ez a lány mennyire szép vagy azon hogy Jack még nem erőszakolta meg.
-Jack!!! Miről volt szó??-kérdeztem idegesen.
-Há-hát...-kezdett el makogni.
-Akkor felvilágosítalak hogy arról volt szó 20 perccel ezelőtt hogy akit én hozok ide ahhoz egy ujjal sem nyúlhatsz hozzá!-ordítottam
-Jól van na-mondta felháborodva.
Most komolyan ő van felháborodva? Ez tuti csak egy vicc!
-Gyere (T/N)!-szóltam oda a lánynak. Ő félelemmel teli szemekkel csinálta amit mondtam. Miután kimentünk bevágtam az ajtót és a lányt a kanapéra a invitáltam. Leült.

                (T/N) szemszöge

Najó mostmár nagyon félek! Kik ezek és mit akarnak tőlem? Mi van ha megölnek? Mi van ha... nem tudtam tovább gondolkodni mert a manó fiú az ölelésébe zárt. Kicsi jobban vagyok de még mindig rettegek. Ezer meg ezer kérdés tört fel bennem. Először csak egyet kérdeztem hogy a fiút ne árasszam el kérdésekkel.
-Hol vagyok?-kérdeztem.
-A bázison-felelte.
-Hol?
Ekkor megpillantottam egy villanyoszlop magasságú öltönyös lényt...Slenderman...úr isten hova kerültem? Gondoltam és újra elkezdtem rettegni......

Na remélem tetszik!!
Nagyon próbáltam hosszabbat írni mint az előző de az ötlet ládám kiüresedett!BloodyButton11

A hackerWhere stories live. Discover now