Uincode
နှစ်ပေါင်း၇၀၀တောင်ကြာခဲ့ပြီလားအငယ်လေးအရှေ့စံနဲ့ယူပြီးထဲကခွန်လွန်တောင်မှာပဲဂူပိတ်၍တရားကျင့်ခဲ့တာနှစ်၇၀၀တောင်ကြာခဲ့ပြီလားအခုတော့ခွန်လွန်တောင်မှာလက်နတ်သစ်တစ်ခုထွက်ပေါ်လာပြန်ပြီဒါဆိုတပည်သစ်တစ်ရောက်ထပ်ရောက်မယ်သဘောလားဘယ်သူကများခွန်လွန်နဲ့ရေစက်ရှိနေပါလိမ့်လက်နက်အသစ်တွက်တိုင်းတပည့်တိုင်းဆူညံစွာလက်နက်သစ်ကိုယူရမ်ကြိုပမ်းနေကျသည်ဂူထဲမှာထွက်လိုက်ပြီလက်နတ်ကိုဖမ်းလိုက်သည်......
"ဆရာပြန်လာပြီဟေ့......ဆရာပြန်လာပြီ
"ဂါဝရပြု ပါတယ်ဆရာ
လက်နတ်သစ်ဟာလက်ထဲကိုရောက်ပင်မဲ့အမြန်ပြန်ထွက်သွားပြီအရှေ့ဘက်ကိုဦးတည်၍ထွက်သွားသည်ကျန်တယ်တပည့်တွေကတော့လိုက်၍ယူရန်ကြိုပမ်းဆဲဖစ်သည်ဟိုအရင်ကဖြစ်ရက်တွေနဲ့တိုက်ဆိုင်နေပါရောလားးးးစစ်ရင်မင်းရောက်ရှိလာသလိုပဲ...........
.
.
.
.
.
.
ရေအောက်နန်းတော်ကအငယ်ဆုံးဖြစ်သောရေအောက်မင်းကြီးရဲ့သားတော်မိုယွမ်နတ်ဘုရားရဲ့ဒုတိယတပည့်ကြီးသဲဖုန်းရဲ့ညီအငယ်ဆုံးဖြစ်သည်ဒါပင်မဲ့အရမ်းဆိုးလွန်းတာကြောင့်အဖေကနတ်ဘုရားကျီလန်ကိုအကူညီတောင်း၍ခွန်လွန်တောင်တွင်စစ်နတ်ဘုရားမိုယွမ့်ရဲ့တပည်နောက်လိုက်လုက်ရန်စေလွတ်ခြင်းဖြစ်သည်ခွန်လွန်တောင်ကိုရောက်တာနဲ့တောင်ဘက်ကနေဓားတစ်ခုတည်တည်မတ်မတ်ကြီးလာ၍အရှေ့တွင်တည်ရှိနေသည်......."နတ်ဘုရားအိုကြီးဒါကြီးကိုဘာလုပ်ရမှာလဲ
(နတ်ဘုရားအိုကြီးက ကျီရန်ကိုခေါ်ခြင်းဖြစ်သည်)အရင်တုန်းကချန်ချန်ကိုစစ်ရင်အဖြစ်ခေါ်လာတုန်းကအတိုင်းပါပဲလားအခုလားဒီအဖြစ်နဲ့တစ်ထပ်တည်းဖြစ်နေတာကြောင့်အနည်းငယ်တော့မိုယွမ့်ကိုအာနာမိသလို့ဖြစ်လာသည်ဒါပင်မဲ့ဘာတက်မိုင်မှာလဲကံစေရာပေါ့ကွာ...........
"ဖမ်းလိုက်လေ
ဓားကိုယူ၍ကြည့်မိလိုက်သည်အရမ်းလှပသည်အပြင်စစ်တိုက်ရမှာလဲအလွန်အသုံးဝင်နိုင်သည်ဓားကကျောက်စိမ်းနဲ့ပြုလုပ်ထားပြီကျောက်မြတ်ကိုးမျိုးချယ်သထားသည်အရမ်းလှတယ်ဓားတစ်မျိူးဖြစ်သည်..........ဓားကိုကြည့်နေတုန်းမကြာဘူးအနောက်တွင်လူတစ်စုလိုက်လာပြီနတ်ဘုရားအိုကြီးအရှေ့ရောက်တာနဲ့ဂါဝရပြု၍ဓားဘက်ကိုကြည့်ပြီလူကိုပါထူးဆန်းသလို့ကြည့်နေကျသည်နောက်ဆုံးမှအလွန်တည်ငြိမ်ခန့်ညားတယ်လူတစ်ရောက်အနောက်ကနေလျောက်လာပြီတည်ငြိမ်စွာပဲကြည့်နေသည်......
YOU ARE READING
Second heartbeat
Romanceဒီficဟာတရုပ်ကားတစ်ကားကိုအခြေ ခံ၍ရေးသားထားသောficဖြစ်သည်ပထမဦးဆုံးရေးခြင်းမို့အမှားပါပါကတောင်းပန်ပါသည်