!19 - final

687 60 40
                                    

kanlı ellerimi sürüyorum kırmızıyla kaplanmış üzerine
[ soukoku ]
part 7


Cumartesi
22 Kasım 2014
polis amiri yaptığı 2. uyarı sonrası yine dazai dışarı çıkmamıştı. sonunda bir uyarı daha yapmama kararı alıp içeri girdiler. kapı açık olduğu halde yerde yatan cesedi içeri girdiklerinde farketmişlerdi. akutagawa'nın cesedine bakması için birkaç polise emir verdi. diğer adamları aşağıya bakarken o yukarı çıkmıştı. dazai'nin yakalanacağını bildiği halde zoru seçeceğini biliyordu polis amiri.

son basamak bittiğinde karşısındaki duvarda kanlar vardı. kanlar sağ tarafa doğru gittiği için amir kafasını sağa çevirdi. uzun koridorun ucunda, pencerenin altında bir beden yatıyordu. saçlarından ve kıyafetlerinden dazai olduğunu anlamıştı. dazai'ye doğru yaklaştıkca kan kokusu artıyordu. dazai'nin sol tarafında sanki bir şey yazdığını görmüştü, dazai'yi es geçip sol duvara baktı. duvarda yazan şey amirin kalbini sıkıştırmıştı. derin nefesler almaya çalışan amir bir türlü kendine gelemiyordu. sonunda kalbini tutarak yere yığıldı. yığılırken tek duyduğu ses dazai'nin bedeninden gelen kıkırtı sesleriydi.

"bu son olamayacak kadar çok kişi ölmeli amir."

------

evet, ilk soukoku kitabımı bitirmiş bulunuyorum. anlamayanlar için hemen kitabı özet geçiyorum.

aslında dazai şizofreni. bunun nedeni chuuya'yı kendi elleriyle öldürmesi sonra dazai bunu kaldıramıyor başka insanları da öldürmeye başlıyor ve akıl sağlığı hastanesine kaldırılıyor. işte son bölümlerde de hastaneden kaçıyor ve yaptığı listedeki adamları öldürmeye başlıyor.

kısaca konu böyleydi. eğer isterseniz dazai'nin chuuya'yı öldürdüğü yeri yazabilirim. kitap hakkında anlamadığınız yerleri veya fikirlerinizi buraya yazabilirsiniz. hepinizi öpüyorum ♡♡

🎉 bir çiçek ektim şimdi gökyüzünde | soukoku hikayesini okumayı bitirdin 🎉
bir çiçek ektim şimdi gökyüzünde | soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin