Byly podzimní prázdniny a já se probudil až v deset hodin ráno. Sedl jsem si na postel a nevěřil svým očím. Nebyl jsem ve svém pokoji. Nechápal jsem, co se děje a tak jsem se šel podívat po bytě. Neznal jsem to tam.
Z místnosti po mé pravici se ozval hlas: „Petře, tak už jsi vzhůru?". Otočil jsem se, ale za mnou nikdo nestál. „Já ale nejsem Petr, jmenuji se David." odpověděl jsem ženě, která stála u žehlicího prkna. „Nedělej vtípky, v kuchyni máš snídani." řekla, aniž by se na mě podívala, tak jsem se radši vydal hledat kuchyň.
Když jsem dojedl, šel jsem radši do místnosti, kde jsem se probudil. Pořád jsem nevěděl, co se stalo. Kde to jsem, co to je za lidi a proč mi říkají Petr. Napadlo mě najít mobil, naštěstí neměl heslo. Ihned jsem vytočil své číslo. Během chvíle se na druhé straně ozval hlas podobný mému. Představil se jako Petr a začal se vyptávat kdo jsem a jak je tohle možné. Já věděl to samé, co on, takže nic. Mobil se vybil ve stejnou chvíli, když přišla ta žena. „Jedeme za babičkou, mobil si necháš doma." řekla a zase hned odešla.
Vrátili jsme se až pozdě večer a já vyčerpáním hned usnul. Ráno jsem se vzbudil zpět ve svém pokoji. Měl jsem spoustu otázek. Kdo to byl? Proč jsem se vzbudil v jeho těle? Bylo to mé ztracené dvojče? Co když to vše byl jen sen? To už nikdy nezjistím.
Pokračovat ANO / NE??
YOU ARE READING
V cizí kůži
CasualePsala jsem sloh do školy a rozhodla se, že to možná rozvedu dál :D