UVOD
"I ovo predavanje je gotovo . Vidimo se sledećeg semestra"-čuo se glas profesora Ted'a Smith'a , jednog od najcjenjenijih profesora na univerzitetu . Najednom su salom počeli odjekivati zvuci razjarenih učenika,koji napuštaju zadnje predavanje u ovom semestru . Osjetila sam jak pritisak na ramenu i ubrzo ugledala nasmijano lice moje drugarice Cloe .
"Heej, Skyppe,da li si sretna?"-upitala me je vesela i razjarena drugarica Cloe .
"Zašto bih trebala biti ?"-odgovorila sam pomalo hladnokrvno.
"Pa kraj je semsetra , ludačo !!"-rekla je sa veseljem u glasu , a sve to je propratila udarcem mene po ramenu .
"Pa ludačo , da li si normalna? Kraj je semestra i šta ja sad' da radim 3 mjeseca bez fakulteta , bez bilo kakve obaveze ?-odgovorila sam sa tugom u glasu.
"Moronu , idemo sutra na utakmicu,igra najbolji tim ikada, "Leeds United"!"
"Pa šta mene briga , kao da mi je sad do fudbala !"-rekla sam iskreno . Nikada me fudbal nije interesovao.
"A da li znaš ko igra u tom timu ?"-rekla je iznervirano nezadovoljna mojim odgovorem .
"Kao da me to interesuje"-rekla sam i blago zamahnula kosom .
"Skyppe , pazi !"-čula sam moju drugaricu prethodno osjetivši da gubim ravnotežu . Ne još jedan blam ...
***(NAVEČE)
"Dobro,dobro! Idem samo zato što si se toliko potrudila i nabavila karte za prvi red " -rekla sam i otpuhnula , shvativši da me je Cloe natjerala na nešto što ne želim , a ne mogu to ipak odbiti ,jer kakva bih ja to bila drugarica kada bih joj pokvarila događaj za koji se sprema već mejsec dana .
"Toooo, tooooo , jedva sam čekala momenat kada ćeš to reći . " - rekla je vičući toliko jako da je malo falilo da mi probije ušnu školjku...
***(SUTRA-DAN)
"Mama , danas idem na utakmicu sa Cloe."-rekla sam mami i ujedno tati sjedajući za trepezarijski sto.
"Od kad' ti ideš na utakmice? "-upitala me je mama začuđena i pomalo zbunjena .
"Da i mene to interessuje , Meredith ."-uključio se i tata obraćajući se mami .
"Pa dobro , znam da niste na to naviknuli , ali moram ispuniti Cloe želju ."-rekla sam govoreći istinu , jer to je jedina stvar koju mogu reći . Istinu i samo istinu . Kada lažem , počnem nekontrolisano treptati i tako lako saznaju da lažem.
"Lijepo se provedi"-rekli su mi mama i tata u isti glas .
"Provod će mi valjda dobro doći ."-rekla sam više sebi nego njima . Treba mi jedan dobar provod , jer poslije utakmice idemo u klub koji je skoro otvoren . Provode čekaj me.....Autor note :
Ovo je moja prva priča . Nadam se da će je neko čitati i zavoljeti . U koliko vam se dopadne ostavite vote i komentar . To bi mi puno značilo , dalo bi mi veliku podršku u daljem radu . Voljela bih da ostavite vote čisto da vidim koliko ljudi čita moju priču , i kome se moja priča dopada !
Ly , Amy9792 !
YOU ARE READING
"Happy in Love"
RomanceDESKRIPCIJA Skyppe je normalna djevojka koja pohađa prestižni univerzitet u gradu Leeds'u . Vodi normalan život , sve dok ne odluči otići na utakmicu fudbalskog kluba "Leeds United'a". Tamo upoznaje jednog momka , na jedan poseban način , ali kakav...