Ta gorčina u grlu je sve vrijeme neopisiva ! Navijači urliču a ja gubim sluh u prvom redu sa poludjelom drugaricom!
"Skyppe , razvedri se ! Gledaj sve one zgodne momke koji su upravo postigli gol ! "
"Postigli gol ? Ja ne bih vidjela slona , a nekmoli neki gol !"
"Ohh, Bože! Skyppe ti se baš ne znaš zabaviti !"
"Kako da se zabavim na jednom stadionu punom poludjelih navijača ?"-dovikivale smo se ja i Cloe .. Uporno me je ubijeđivala u meni nejasne stvari ! Na jednom vika navijača se smanjila i svi su sjeli na svoja mjesta , nestrpljivo čekajući sljedeću akciju "Leeds United'a "!!! Nakon nekoliko minuta tenzija se povećala i igrač sa rednim brojem 19 je postigo gol ! Navijači su počeli sa vikanjem i aplaudiranjem . Osjećala sam se nezgodni , jer sam samo ja sjedila ili mi se samo tako činilo ! Shvativši da samo ja sjedim lagano sam ustajala i....hop! Ponovo onaj poznati osjećaj gubljenja ravnoteže mi se prožmao tijelom ! Znala sam da ja ne bih bila ja da na nekom događaju ne doživim neki blam.
"Skyppeeeeeeeeee!!!!"-čula sam uzvik drugrice Cloe a ubrzo i osjetila netako mekano tlo ! Polako podižem pogled ka stadionu , naviknuta na osjećaj poslije blama ! Podignuvši pogled ugledam muškarca u dresu kako preskače ogradu i dolazi do mene !
"Da li ste dobro gospođo ?"-upitao me je momak smeđe kose i iste takve boje očiju
"Izgledam tako staro !"- upitala sam i skoro odmah zažalila jer sam ispala duplo glupa postavivši ovo pitanje .
"Oprostite , ali iskreno mislim da to sada nije važno , GOSPOĐICE!"-rekao mi je čineći moj sram još većim !
"U pravu ste nije važno , a sada da li biste molim Vas pomogli mi da ustanem !"-upitala sam ga
"Naravno. Sigurni ste da vam nijedna kost nije polomljena ili nešto tako?"-upitao me je dječko smeđe kose i čoko očiju !
"Ništa nije polomljeno , sve je na svom mjestu!"-odgovorila sam
"Vjerujem da nije čim ste pomalo humoristični !"-rekao je i blago se nasmijao
"Hvala Vam na pomoći...umm....!!!"-ostala sam sa nedovršenom rečenicom shvativši da ne znam njegovo ime.
"Liam ... Liam Happy !"-rekao je shvativši moj problem .
"Svakako , hvala Vam na pomoći Liam !"
"I drugi put ...mmmm...!!!"
"Skyppe Love !"
"Imamo iste probleme "-rekao je i blago se nasmijao , a onda nastavio " I drugi put Skyppe!"
"Nadam se da neće biti ništa slično , ako se sretnemo drugi put !"
"Naravno , nije mi u cilju da se polomite ! Ali da li mogu znati gdje Vas mogu naći, jer se drugi put neće sam desiti ! "-rekao je uz blagi osmijeh
"Vjerujemo u isto ! Pa sada ne znam da li ste neki manijak i ne bih Vam smjela reći moju adresu , ali valjda bi bilo u redu da Vam kažem gdje bih trebala početi raditi !"-rekla sam blago osmjehnuvši se !
"Pa da sam manijak , nisam ! Ali mislim da bi i to bilo u redu !"- dobacio mi je pomalo zavodnički i blago se osmjehnuo!
"Liam , vrijeme je da uđeš u igru , hajde !"-doviknuo je čovjek u odjelu , pretpostavljam trener !!! Na njegove riječi Liam je krenuo i blago se zaokrenuo ,a zatim upitao vičući :
"Ime?"
"Restouran Love " - doviknula sam mu , znajući šta pita ! Blago se osmijehnuo i još jednom viknuo :
"Niste glupi za jednu tako trampavu osobu ! Vidimo se "
"Naravno gospodine Happy !" - odgovorila sam smijući se . Okrenula sam se ka tribinama i vratila se na svoje mjesto .
"Cloe , zašto mi nisi dolje prišla i riješila me balama ?"-upitala sam Cloe , koja je sjedila na mjestu i blago se osmjehivala !
"Bilo mi je užasno žao da kvarim romantiku !"-rekla je smijući se!
"Romantikuu! Pa da li si normalna ono nije bilo ni blizu romantike ! Više je izgledalo kao neki veliki blam !"-rekla sam postiđeno.
"Naravno , a da sam došla , da li bi ti uopšte saznala njegovo ime ?"
"Ne , ali .... oh , zašto ti uvijek moraš biti pametnija od mene ?"-upitala sam je , shvatajući da ja griješim , kao i obično !
"Nisam ja pametnija , nego si ti uzbuđena !"-rekla je prozivajući .
"Naravno , kako god !"-rekla sam i upitala "A kada idemo kući ?"
"Pa s' obzirom da je kraj meča za 5 minuta i da neće biti produžetaka , idemo za 5 minuta ! "
"Naravno"-rekla sam shvatajući da je ova cura zaluđena fudbalom , jer zna bukvalno sve pojmove o istom !
***
"I kako je bilo na utakmici ?"
"Pa kako je moglo biti ,dobro je bilo !"-upitala me je mama a ja sam joj kratko odgovorila
"Opet ?"-postavila mi je pomalo retoričko pitanje !
"Kao i svaki put , sreća je moja što smo bili u prvom redu , inače bih se polomila !"-odgovorila sam joj objašnajvajući situaciju.
"Pa , iskreno ni to me ne bi čudilo !"-rekla je mama vjerovatno misleći na događaj od prošle godine kada sam pala sa prozora na drugom spratu škole ravno u veliki školski kontejner !
"Ne podsjećaj me !"-odgovorila sam nerado se sjećajući tog nemilog događaja , kada sam polomila obje noge i desnu ruku ..
"Ajde , ajde !!! Sada idi u sobu i pospemi je !"- rekla je mama , nekim naredničkim tonom
"Naravno ! A da li večeras dolaze Styper'ovi ?" - upitala sam !
" Da , dolaze večeras !"-oh onda moram pospremiti svoju sobu . Gospođa Styper je jako znatiželjna i pomalo dosadna osoba . Dolaze nam tako jednom mjesečno kao kućni prijatelji mojih roditelja ..
***
"Napokon !"-uzviknula je moja mama sjedajući u fotelju nakon ispraćanja dosadnih gospodina i gospođe Styper
"Ti ljudi su ultra dosadni !"-frustrirano je povikao moj otac koji je bio na ivici srčanog , moždanog i nervnog udara ! Taj čovjek je mog oca zamarao nebitnim stvarima cijelo veče .
" On meni da objašnjava kako ja da vodim svoj restoran koji je veoma uspješan u odnosu na njegov , koji je propao prošle godine !"- veoma uznemirenim tonom povikao je moj otac
"A i ona se našla pametna da mi objasni kako ja da vaspitam svoju kćer koja je veoma dobar student i dobro djete , a njen sin bi i Bogu pare ukrao !"- moji su bili isuviše frustrirani .
"Dobro , dosta ! Bili su , otišli su i kraj ! Budite srećni , jer će mo ih još samo sutra uveče trpiti , i onda mjesec dana nećemo ih vidjeti !"- rekla sam nebi li ih bar malo smirila !
"To nam je tek mala utjeha!"- rekao je otac izlazeći zajedno sa majkom .
"Laku noć ti želimo !"- povikala je majka , penjajući se uz stepenice i odlazeći u sobu zajedno sam ocem !
"I vama !"-viknula sam im prije nego su ušli u sobu . Još samo da ispunim obećanje Cloe , jer sam sinoć odložila odlazak u diskoteku ! ...
Autor note :
Ovo je novi nastavak . Nadam se da ćete ostaviti barem vote , ako ne i komentar , ukoliko vam se sviđa nastavak !!! Za sve informacije o priči koje mogu odati , pitajte me u inbox na wattpadu ili na mojoj stranici "One Direction LiFe " na facebooku isto tako možete postavljati pitanja u komentare ! LY i hvala na divnim komentarima , na prošlom natavku !
By : Amy9792
YOU ARE READING
"Happy in Love"
RomanceDESKRIPCIJA Skyppe je normalna djevojka koja pohađa prestižni univerzitet u gradu Leeds'u . Vodi normalan život , sve dok ne odluči otići na utakmicu fudbalskog kluba "Leeds United'a". Tamo upoznaje jednog momka , na jedan poseban način , ali kakav...