Nagy a világ.
Te csak a felszínt látod.
Élsz.
Megtanulsz olvasni hogy utána olvasva tanulj.
Na de na
ne haladjunk ennyire előre.A szép amőba gondolkodásod elkezdik reszelni már általános iskolában sőt hagyjuk már, oviba megmondják hova hugyozz ,már akkor elmondják minek hogy kell működnie.
Hogyan is mennek a dolgok, pedig még egy polcot sem vagy képes elérni.
Talán nem veszed észre de bujtatva mindenhol ott van.
Tanulj mert nem fogsz semmit érni.
A világ számára egy kibaszott senki leszel.Nem érdeklik mennyit tudsz és hogy mennyire jól , kibaszottul leszarják mibe vagy jó es mibe nem. De az fontos honnan jöttél, mennyire szép zöld otthon a fű és mellesleg apádék zsebe mennyire van megtömve hátha séta közben egy morzsa Deák a szájukba hull. Még a végén éhen halnának.
Csak legyél ötös kis indiri bindiri banduri cuki diák akinek a tablóját majd felakaszthatják a büszkeségek falára amit majd úgyis egyszer egy vagány pulya össze fog firkálni.
Az óra éljen hallgasd meg a tanár beszámolóját mennyire aranyos a kutyája, mennyire okos az unokája és hogy a másik fia éppen most házasodik.
És kérdezz vissza!
Mert kibaszottul pofára megy az egész ha azt mondanád neki hogy kussoljon be és az anyagot adja lefele hogy haladjatok, te egy bunkó senkiházi lennél mert ilyet hogy is lehet csinálni.
De hallod
Mi most barátok vagyunk vagy te csak a tanárom vagy?Mert ha vinni akarod valamire amihez kell a jó jegy ami nyilván a tanárodtól függ mégis hanyast ad, akkor bizony ha eszes vagy megteszed hogy visszakérdezel.
Megtanítja neked az iskola hogyan nyalj segget, milyen közösségi munkákra menj hogy tökéletesen szocializálódó kocka legyél aminek a matek tanárod fel tudja majd írni a képletét hogyan kell kiszámolni a térfogatod.
Még hogy haszontalan az oktatási rendszer.
Már biztos te is tudod hogyan kell fényesre nyalni valakinek a fenóját. Te kis huncut.
Központi írásbeli hogy hol tanulj tovább, megmutasd mennyire vagy versenyképes a csupasz tudásoddal az oktatási rendszer versenypiacán.Ugyan ne viccelj.
Azthiszed bármit is ér igazából az a rengeteg tudás amit át adhattak volna neked a tanárok.
Nyugtatlak már bekategorizálnak téged.
A neves iskolák már felvételi előtt felhívják a Híres Nagy Névvel rendelkező szülőket hogy pénzeljék már az iskolát amugy meg cserébe felveszik a gyerkőcöt.
Hallod,
És még meg se írtátok a központit.Középiskolában még többet reszelnek rajtad a bujtatott politikával, verik beléd hogy semmire nem fogod vinni ha nem tanulod meg a szöllőcukor képletét.
Az egyetemről ne is beszéljünk.Az utcán fogsz meghalni.
Óra után hazamész és leülsz tanulni csak hogy ne juss oda és tudd hogy a hypotalamustod az agyadban egy csüngő balhere.
Jön a poén:
Óra után a tanár is hazamegy kijavítja a dolgozatokat beírja a hiányzókat, megsimogatja a kutyáját, megcsinálja a házimunkát és úgy fekszik le hogy egy nemzedéket hord a vállán akiket okíthat és nevelheti őket az életre.Felkel megissza a kavéját
Tanít
Hazamegy kijavítja a dolgozatokat beírja a hiányzókat, megsimogatja a kutyáját, megcsinálja a házimunkát és úgy fekszik le hogy blabla
Felkel
Tanit
Hazamegy
Lefekszik
Felkel
Dolgozik
Lefekszik
Dolgozik
Alszik
Dolgozik alszik dolgozik alszik dolgozik alszikTiszteld mert ő elérte ezt hogy munkája lehet és hogy egy véget nem erő spirálba bekerült. Ő csak a te érdeked szolgálja!
Muszáj őt tisztelni mert fasztudja milyen főiskolán végzett és mesterképzessel okít, tudod tiszta pénz.Hallod teso, ez nem élet, ezért kár volt megszületni hogy egy ilyen spirálba végezd.
Most hogy bevezettelek a kis világomba/világunkba,
Ülj le az íróasztalodhoz és nyeld be a méteres faszokat, mert a világnak ez kell.
Neked pedig az a dolgod hogy a világ kéréseit teljesítsd és hogy az elvárásait orálisan kielégitsd.