*1*

106 6 3
                                    

Všichni Avengers měli sraz ve Stark Tower kvůli cestě do Washingtonu kde měli důležité jednání. Zatím zde byli jen Tony, Thor, Hilldago a Loki, na ostatní se stále čekalo, někteří již byli na cestě a někdo ještě ani nevylezl z postele. No po včerejším večerním tahu se nebylo čemu divit.

,,Tak kde všichni jsou?" Rozčiloval se Tony a máchal kolem sebe rukama. Vyloženě totiž nesnášel když někam přišli pozdě. A ještě k tomu tohle bylo opravdu důležité jednání. ,,V klidu egoisto." Začal si Hilldago dobírat Tonyho. ,,Hele buď ticho ty mládě." Nedal se Stark a uchechtl se.

Mezitím už byla na cestě i Kristyl. Šla po ulici směrem k Stark Tower. Najednou však vedle ní zastavilo auto a stáhlo se okénko. ,,Naskoč." Ozvalo se z auta. Kristyl se podívala kdo to řekl a uviděla Steva. ,,No to určitě. S tebou fakt nejedu." Odseknula a pokračovala dál v cestě. Po chvíli jí však Steve zase dojel. ,,Takhle tam nedojdeš včas." Kristyl se zamyslela. ,,To máš možná pravdu." Řekla a nakonec tedy nastoupila. Steve se na ni mile usmál a vyjel směr Stark Tower.

Další opozdilec byl Clint. Když se probudil tak zjistil že už měl někde být. Začal okamžitě balit všechny věci a pak i budit Natashu. Ta se na něj podívala trochu zmateným pohledem. Clint jí řekl že dnes mají to jednání tak okamžitě vstala z postele a taky začala rychlostí blesku balit. Párkrát se srazili na chodbě ale nakonec vše stihli, hodili zavazadla do auta a vyrazili k Tonymu domu.

Jediný kdo tedy ještě nebyl aspoň na cestě byl Bruce. Seděl u sebe doma a v klidu upíjel ze svého šálku kávy. V tom mu ale někdo zavolal. Bruce zvedl svůj mobil ze stolu a podíval se kdo ho otravuje při kávě. Byl to Loki. ,,Co ten zase chce?" Řekl otráveně a zvedl hovor. ,,Ano?" Zeptal se. ,,Tak Bruci kde jsi? Čekáme už jen na tebe." Odpověděl pohotově Loki. ,,Proč čekáte na mě? Děje se snad něco?" Bruce byl dost zmatený ale když se podíval na upozornění v mobilu tak si vzpomněl. ,,A jo. Promiň já zapomněl. Zabalím si a za chvíli tam budu." Položil hovor a začal balit.

Ve Stark Tower to lítalo. Tony furt probíhal sem a tam. Balil si už třetí kufr. ,,Na co sakra potřebuješ tolik kufrů. Jedeme tam na dva dny." Zeptal se Clint. Odpovědí mu však byl pouze miliardářův naštvaný pohled. ,,Dobře dobře už mlčím." Zvedl Clint ruce nad hlavu na znamení toho že se vzdává. Po nějaké době konečně dorazil i Bruce. Happy odnosil všechna zavazadla do Tonyho aut a už jen zbývalo vyřešit kdo s kým pojede. Mohlo by totiž dojít k nechtěným rozepřím kvůli vztahům mezi některými Avengers. Ano i přes to že byli všichni dospělí tak se někdy chovali spíše jako děti než nějací lidé co mají chránit svět. Nakonec se tedy rozhodlo že Bruce pojede s Tonym, Thor s Kristyl, Hilldago s Lokim, Clint s Natashou a Steve pojede svým autem.

Všichni se naskládali do aut a vyrazili. Bruce s Tonym řešili nějaké vědecké nesmysly, Thor bombardoval Kristyl otázkami, Loki a Hill měli puštěné písničky hodně nahlas a celkem to rozjížděli že když projížděli městem tak se za nimi lidé venku otáčeli, Steve si v klidu poslouchal rádio a Clint s Natashou řešili věci ohledně jejich společného bydlení. Cesta byla opravdu dlouhá ale dalo se to vydržet. Bylo i pár zastávek na občerstvení. Jinak se nic zajímavého nedělo. Teda až na perličku kterou předvedl Thor s Lokim když si měli dojít na toaletu.

Přemýšleli jestli mají jít na dveře označené panáčkem v sukni a nebo bez sukně ovšem sukně se jim zdála jako plášť. Oba se na sebe podívali a usoudili že jelikož mají pláště tak půjdou na toaletu se sukýnkou. To byla ale chyba. Rychlostí blesku vyběhli z toalet. ,, Myslím bratře že to neznamenalo pláště ale dívky." Podíval se Loki na Thora a ten souhlasně přikývl. Potom už tedy šli na správné toalety kde na ně ale všichni přítomní koukali tak nějak divně.

To se jim opravdu povedlo. Když to pak vyprávěli ostatním tak na ně nejdřív nechápavě koukali ale pak se Kristyl začala smát a nakonec i všichni ostatní.

Konečně byl konec cesty. Dorazili přímo před obrovskou budovu hotelu ve kterém budou bydlet následují dva dny. Všichni se rozhlíželi kolem. Bylo to úžasné. Viděli už spoustu ale tohle ještě ne. Všichni si šli potom zabrat pokoje a vybalit si.

Večer svolal miliardář menší schůzi ohledně toho, co se bude řešit. Skoro všichni dorazili na čas. Jenom Bruce se zpozdil vinou jeho práce na které pracoval. ,,Bruci, kde si? Čekáme znovu jenom na tebe." Zavolá Brucovi naštvaně Tony. Bruce se tedy vydal do společenské místnosti, kde každý měl zaujmuté své místo a čekal o čem bude chtít Tony mluvit.

,,Nuže chtěl jsem probrat věci ohledně zítřka." Začal mluvit, nikdo mu do řeči neskočil, tudíž pokračoval. ,,Zítra se máme sejít v Úřední budově s panem ministrem. Jistě můžete tušit proč..." na chvilku se odmlčel a nadechl se. Poté se rukama opřel o stůl, přejel pohledem přes všechny a pokračoval. ,,...Musíme zachovat chladnou hlavu. Jinak to prostě nepůjde..." chtěl něco namítnout, ale Hidallgo mu skočil do řeči.

,,Víš, že to s námi zase takto lehký úkol nebude... že jo?" Tony si promnul čelo a podíval se jeho směrem. ,,Jistě vím. Ovšem je nutné abychom tam byli všichni a řekli svůj názor na věc." Odpověděl mu, nepřestával jej ovšem sledovat. ,,Každý svůj názor? Co když jej nebudou chtít slyšet?" Ozvala se Natasha a nadále měla opřenou bradu o své ruce. ,,Budou muset. Jsme jeden tým a tudíž každý řekne svůj názor, ať se jim to líbí nebo ne."

Vmíchal se do hovoru Steve, který se podíval prvně po Natashi a poté věnoval pohled Tonymu, ten mu to odkýval a pokračoval. ,,Další věc je, že se musíme shodnout na tom kdo bude převážně mluvit. Nemůžeme se překřikovat a udělat z toho cirkus." U této věty ukázal prstem do stolu, bylo to velmi důležité jednání, které možná rozhodne co s Avengers v budoucnu bude.

,,Ty si tady takový výřečný, Tony." Řekla doposud klidně sedící Kristyl.

Lov na AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat