*2*

36 3 1
                                    

,,Vyrážíme!"

Zvolal Tony na všechny Avengers sedící v hotelové společenské místnosti. Nikomu se však nikam nechtělo. Jako první se zvedl bůh lsti a lží Loki. S ním do auta vyrazil Hilldago, který pouze protočil oči v sloup. Ostatní nic nenamítli a šly posedat do aut, která je měla dovést přímo před úřad. Jelo se tak, jako do Washinghtonu což zabránilo nějakým zbytečným konfliktům mezi Avengery.

Na místě dveře od aut otevřeli kurýři. Všude byli novináři, kteří čekali jako hladoví lvi na svou kořist, v jejich případě na informace. Všichni novináři věděli pouze o tom, že se koná schůze mezi ministrem a Avengery. Proč a co se bude řešit, veřejnost neměla vědět, ale informace se šíří rychle. Možná proto zde okolo byli fanoušci, kteří drželi cedulky z nápisy: My chceme Avengers!

Všichni z týmu se s fanoušky fotili, a nebo jim podepisovali různé fotky. Po chvíli toho ovšem museli nechat a zajít dovnitř, nýbrž sedání již začalo. Než ovšem zmizel za dveřmi miliardář, tak ukázal na lidi své gesto na ruce značící Mír. Poté i z brýlemi na očích vešel dovnitř.

Ve velké obdelníkové místnosti byl dlouhý stůl postaven příčně. Za ním byli židle, na stole ležely cedulky se jmény jednotlivých Avengerů. Na krajích usedala porota, která bude sledovat rozsudek. Naproti stolu z Avengers bylo vyhrazené místo pro ministra. Ministr byl ještě ve svém kabinetě, kde se chystal na schůzi. Avengři se stále bavili o této schůzce, byli nervózní s toho co přijde.

Najednou se porota postavila a z velkých dveří, za stolem od ministra, vyšlo plno policistů, kteří byli ozbrojeni. Po nějaké chvilce se objevil samotný ministr... šedý oblek, červená kravata a lesklé černé boty jej zdobily. Přišel ke svému místu na sezení, ale nesedl si. Nejprve se pozdravil s porotou a až poté s Avengry. Ti ministrovi pozdrav v podobě postavení se oplatili.

,,Nuže... Začněme." Ohlásil ministr a usedl za svůj stůl. Na stole měl plno papírů a formulářů k tomuto jednání. Vzal si do rukou papíry a začal si v nich něco přečítat. Poté si spojil ruce a položil si je před sebe. ,,Jistě víte proč tady vlastně jsme. To nemusím ani sám rozebírat." Ohlásil a přejel přes přítomné pohledem. Všichni mu to odkývali.

,,Jde nám o to udržet mír, a proto se chceme dohodnout na řešení, které bude ideální pro obě strany. Toto zasedání má vyřešit, zda budete nadále spolupracovat jako tým, zvaný Avengers, a nebo budete rozpuštěni. V případě, že by jste byli nadále týmem. Museli byste spadat pod nějakou organizaci, která by nahradila SHIELD." Porota si zapisovala poznámky, které pan ministr zmínil, během své mluvy.

,,Rada se ovšem shodla na tom, že vy.." přejel pohledem od Hilldaga až po Natashu, která seděla na druhém konci dlouhého stolu. ,,Že vy byste měli být rozpuštěni. Bude to nejlepší pro nás i pro vás." Konstatoval ministr a znovu začal mlčet, čekal zda někdo něco namítne. Už chtěl začít Steve ze svou promluvou, ale to mu Tony naznačil, ať radši nemluví.

Tony se nyní celou dobu, dohadoval posunky s Kapitánem o tom, zda bude on ten, který promluví, a nebo bude hovořit Kapitán. ,,Ano, pane Starku?" Zeptal se miliardáře ministr, nýbrž si všiml, že chtěl něco říci. Tony se na ministra otáčel s poloúsměvem. ,,Ano..." vyhrnul ze sebe a postavil se ze své židle. ,,Ano, chtěl... Pane ministře..." opřel se dlaněmi o stůl a zahleděl se na ministra.

,,Vy..." ukázal na něj, nebál se být přidrzlý, ale nikdo jiný se toho neujal. ,,Vy chcete rozpustit tým, který chrání nejen Ameriku, ale celý svět... jenom kvůli tomu, že byl S.H.I.E.L.D. zničen? To mi přijde jako absolutní nesmysl..." u poslední části zvýšil trochu hlas a prstem klepal do stolu. ,,Tony..." hlesla Natasha, která byla vedle něj. On jí gestem ukázal ať jej neruší. ,,Jsme Avengers... A nechráníme pouze obyčejné lidi v ulicích... nechráníme pouze naše rodiny, naše domovy... a nás... ale chráníme i VÁS!" Zvýšil trochu hlas a zahleděl se na ministra.

,,A navíc... jsme v Americe... Ne? Tak ať rozhodne lid zda nás chce nebo ne!" Otočil se za sebe kde bylo pár zástupců lidu. ,,Jsme ve svobodné zemi... takže ať rozhodnou oni!" Ukázal na ty lidi, ti začali šílet, miliardář se opět obrátil zpět k ministrovi. Ten nestačil žasnout nad jeho lehkou drzostí. Tony se usadil nazpátek na svou židli. Lidé najednou začali přes místnost hlásit: My chceme AVENGERS!

,,Ticho!" Zvolal ministr přes celou místnost, v ten moment tento hluk utichl a on mohl pokračovat. ,,Jistě jsme ve svobodné zemi... jistě nás chráníte, ale kolikrát uděláte více škody než užitku! Proto rozsudek zní jasně..." chtěl pokračovat, ale zastavil jej Kapitán. ,,Pane ministře, radím vám... promyslete si to... Pokud přijdete o nás, co budete dělat až se objeví nepřítel na kterého nebudete dostatečně silní."

Tony mu to odkýval a dodal k tomu: ,,Kap má pravdu." Ministr vypadal, že si to promyslel... ovšem opak byl pravdou... nemyslel nad tím vůbec, pouze čekal na klid. ,,Rozsudek je Kapitáne jasný... Avengers jsou definitivně rozpuštěni!" Řekl, zvedl se a odešel.

Lov na AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat