Co łączy Cię z Akirą Mado??

339 8 6
                                    

BARAN:Przyjaciółka                                                                                                                                                              BYK: Ani wróg,ani przyjaciel                                                                                                                                              BLIŹNIĘTA:Dobra koleżanka                                                                                                                                            BYK:Łączy was praca                                                                                                                                                            LEW: BFF  V●ᴥ●V                                                                                                                                                                 PANNA:Znajoma                                                                                                                                                              WAGA:Rywalka                                                                                                                                                                        SKORPION: Koleżanka od podstawówki :3                                                                                                                STRZELEC:Połączyła was miłość do tego samego faceta *^*                                                                            KOZIOROŻEC: Ano..spoko jest                                                                                                                                        WODNIK: Chciała Cię zabić  (⊙﹏⊙)                                                                                                                           RYBY:Wróg  (◣_◢)                                                                                                                                                          

----------LOSOWO----------------------------------------------------------------------------------------------------------  Piszcie co macie❤



Tokyo Ghul -ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz