Gia Bio

19 4 6
                                    

Hɪ! Tʜɪs ɪs ᴍʏ ʙɪᴏ (ᴛʜᴇ ᴍᴏʀᴇ AESTHETIC ᴏɴᴇ).
~♥♡♥~
𝙸𝙽𝚃𝚁𝙾𝙳𝚄𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽-->
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙽𝙰𝙼𝙴: 𝑮𝑰𝑨𝑽𝑶𝑵𝑵𝑰
𝙽𝙸𝙲𝙺𝙽𝙰𝙼𝙴𝚂: 𝑮𝑰𝑮𝑰, 𝑮𝑰𝑨, 𝑮-𝑫𝑨𝑾𝑮, 𝑮𝑰𝑨𝑵𝑼𝑺, 𝑷𝑹𝑰𝑵𝑪𝑬𝑺𝑺, 𝑮𝑰𝑮, 𝑮, 𝑮𝑰𝑵𝑨, 𝑮𝑰𝑨𝑽𝑶𝑵𝑵𝑰 𝑨𝑴𝑶𝑹(ᴡʜᴇɴ ɪɴ ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ ;()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙳.𝙾.𝙱: 11/15
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙺-𝙿𝙾𝙿 𝙱𝙸𝙰𝚂𝙴𝚂:
𝔹𝕋𝕊: 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜ℙ𝕚𝕟𝕜: 𝕁𝕖𝕟𝕟𝕚𝕖
𝔼𝕏𝕆: 𝕂𝕒𝕚
𝕀𝕥𝕫𝕪: 𝕐𝕖𝕛𝕚
𝔾𝕠𝕥7: 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕤𝕠𝕟
𝕋𝕏𝕋: 𝕊𝕠𝕠𝕟𝕓𝕚𝕟
𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖: 𝕊𝕒𝕟𝕒
ℝ𝕖𝕕 𝕍𝕖𝕝𝕧𝕖𝕥: 𝕁𝕠𝕪
ℙ𝕖𝕟𝕥𝕒𝕘𝕠𝕟: ℍ𝕠𝕟𝕘 𝕤𝕖𝕠𝕜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙵𝙰𝚅 𝙺-𝙿𝙾𝙿 𝚂𝙾𝙻𝙾 𝙰𝚁𝚃𝙸𝚂𝚃:
ℍ𝕪𝕦𝕟𝔸
𝕁𝕒𝕪 ℙ𝕒𝕣𝕜
𝕀.𝕌
𝕊𝕦𝕟𝕞𝕚
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙻𝙸𝙺𝙴𝚂: 𝑭𝒐𝒐𝒅. 𝑴𝒐𝒄𝒉𝒊. 𝑩𝒐𝒃𝒂. 𝑩𝒐𝒐𝒌𝒔. 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆. 𝑫𝒓𝒂𝒎𝒂. 𝑽𝒊𝒏𝒕𝒂𝒈𝒆 𝒑𝒉𝒐𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒑𝒉𝒔. 𝑻𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 1990'𝒔 𝒕𝒐 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 2000'𝒔. 𝑩𝒂𝒃𝒊𝒆𝒔. 𝑩𝒐𝒚𝒔. 𝑭𝒊𝒓𝒆. 𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕. 𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒔. 𝑳𝒐𝒗𝒆. 𝑯𝒖𝒈𝒔. 𝑳𝒐𝒏𝒈 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆𝒔. 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒗𝒊𝒅𝒆𝒐𝒔. 𝑴𝒖𝒔𝒊𝒄. 𝑨𝒆𝒔𝒕𝒉𝒆𝒕𝒊𝒄𝒔. 𝑾𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈. 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈. 𝑬𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈. 𝑺𝒍𝒆𝒆𝒑𝒊𝒏𝒈. 𝑭𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚. 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔. 𝑩𝑻𝑺. 𝑭𝒖𝒏. 𝑷𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒋𝒐𝒌𝒆. 𝑨𝒏𝒅 𝒎𝒐𝒓𝒆 :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙳𝙸𝚂𝙻𝙸𝙺𝙴𝚂:
Lɪᴀʀs. Lɪᴇs. Bʀᴏᴋᴇɴ Pʀᴏᴍɪsᴇs. Cʜᴇᴀᴛᴇʀs. Cʜᴇᴀᴛɪɴɢ. Pᴇᴏᴘʟᴇ Wʜᴏ Aʀᴇ Tᴏᴏ Sᴇɴsɪᴛɪᴠᴇ. Bᴇʟʟ ᴘᴇᴘᴘᴇʀs. Tᴏᴍᴀᴛᴏᴇs. Pᴇᴏᴘʟᴇ Wʜᴏ Hᴜʀᴛ Oᴛʜᴇʀs Fᴏʀ Fᴜɴ. Iɢɴᴏʀᴀᴛᴇ Pᴇᴏᴘʟᴇ. Vᴜʟɴᴇʀɪʙɪʟᴀᴛʏ. Pᴇᴏᴘʟᴇ ᴡʜᴏ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ᴛᴏ ʟɪᴠᴇ. Aɴᴅ ᴍᴏʀᴇ :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝚂𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎:
𝗛𝗶! 𝗠𝘆 𝗻𝗮𝗺𝗲'𝘀 𝗚𝗶𝗮 𝗮𝗻𝗱 𝗜'𝗺 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗹𝗹 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱. 𝗜 𝗹𝗶𝘃𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗨.𝗦 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗿𝗲𝗲-𝗳𝗼𝘂𝗿 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝗺𝗼𝘃𝗲𝗱 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗮𝗴𝗼. 𝗜'𝗺 𝗶𝗻 𝗮 𝗹𝗼𝘁 𝗼𝗳 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽𝘀 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝗮𝘀; 𝗥𝗼𝗯𝗼𝘁𝗶𝗰𝘀, 𝗦𝗽𝗲𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗕𝗲𝗲, 𝗚.𝗔.𝗧.𝗘, 𝗡𝗛𝗦, 𝗲𝘁𝗰. 𝗜'𝗺 𝗮 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗔 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼𝗽 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀, 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝘄𝗼 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗼𝘆𝘀. 𝗜'𝗺 𝗮 𝗳𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵. 𝗘𝘃𝗲𝗻𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆, 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝘂𝗱𝘆 𝗮𝗯𝗿𝗼𝗮𝗱 𝗶𝗻 𝗮𝗿𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗶𝗻𝗲 𝗮𝗿𝘁𝘀 𝘁𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗮𝘆 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗮𝗻 𝗮𝘂𝘁𝗵𝗼𝗿. 𝗬𝗲𝘀, 𝗜'𝗺 𝗰𝘂𝗿𝗿𝗲𝗻𝘁𝗹𝘆 𝗮 𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗮𝘂𝘁𝗵𝗼𝗿. 𝗜'𝗺 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗵𝗶𝗴𝗵 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳. 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗱𝗼 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳, 𝗶𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗲𝘁𝗶𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗻𝗮𝘁𝘂𝗿𝗲.

Gia and Jaylynne on crack storiesWhere stories live. Discover now