Bölüm 2~~

1K 27 10
                                    

Akının ağızından

Dışarı çıktığımda çukura gittim kutayla görüşüp pazara gittik karaca yerini almıştı hemen gezerken herkezle selamlaşıyordum bazıları işten çıkarılmış uğraşıcak halim yoktu yarın kahveye gelsin dedim.

Kutay manyağı anca yesin bu çocuk neden hiç büyümedi.

Minenin ağzından

Bu tatlı kocaman gözlü çocuğu baya sevdim insanlar acayip sıcak kanlı onları sevdim beni eve getiren çocuksa .....

Amannn neyse ne zaten 1 2 güne gitterim ben ben buraya pek uygun değilim insanlar baya kurallı bana göre değill.

Akşam

Akının ağzından

Eve geldiğimde akşam yemeği hazırlanıyordu o kız halla burdaydı ters bir tipe benziyordu ama güzel kızdı sadece daha onu tanımıyorum bile araştırmalıyım

Yemeğe oturduğumuzda idris o kızın kucağındaydı baya iyi anlaşmışlar beli bu kızı gerçekten araştırmalıyım veya onunla konuşmalıyım.

Yemekten sonra herkez odalara dağılmıştı ben odada hapistekilerin çıkmamaları için bi şeyler düşünüyordum çünkü böyle olmazdı.

Dilim damağım kurumuştu ve aşağıya mutfaka gittim o kızı görünce durdum.

Ak: Bizimkileri sevdin gibi.

Mn: iyi insanlar.

Ak: ismin ne.

Mn: ... Mercan.

Ak: Yalan sende mercan tipi yok.

Mn: Inanmak zorunda değilsin.

Ak: Bana Su verebilir misin.

Mn: Bak o surayi oda bardak kendin alabilirsin.

Akından

Bu sefer kızmıştım ve onu masayla arama aldım kalbim neden bu kadar hızlı atıyor ona yaklaşmıştım korkuyor gibiydi buda bana zafer kazandırmış hissetiriyordu.

Mn: ( Kısık sesle ) Bırak lütfen bırak.

Ak: Ismin ? .

Mn: Mi- Mine.

Ak: Güzell.

Biranda damlanın öğsurmesini duydum ve mine denilen o kızdan ayıldım ve suyumu içip odama gittim napmıştım neden böyle yapmıştım bilmiyorum.

Dm: Tehlikeli sulardasın.

Mn: N-ne.

Dm: Akın akın pek tekin biri değil.

Demekki ismi akınmış

Mn: Abla aramızda hiç hiçbi.

Dm: olsun sen yinede dikkat et canım.

Kötü Kıral 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin