✔#1✔Her Şeyin Başladığı Gece✔

166 7 3
                                    

  Öncelikle herkese MERHABA. Bu benim ilk kitabım ve Ben bu kitapta çoğu şeyi değiştirdim. Kısa bir özet geçeyim:Harry Potterın bir kardeşi daha var ve o kardeş sonradan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okuluna gider ve kendi kardeşi Harry ile maceralara atılır...
  Umarım beğenirsiniz hatalarım olursa lütfen yorumlarda belirtin. Oylamayı da unutmayın. Amacım sadece sizlere güzel bir Harry Potter hikayesi çıkarmak. Şimdi eşsiz maceralara atılmaya başlayalım. (Arkadaşlar isterseniz Kadir'i yani beni kendi yerinize koyarak okuyabilirsiniz.) Hoşçakalın.

 

                          ...Başladığınız Tarihi buraya Atın...

  Soğuk ve kasvetli bir geceydi. Sokakta üstüne siyah bir cüppe örtmüş bir yaratığa benzeyen burunsuz bir adam yürüyordu. Godric Hallows'ta bir evin önünde durdu. Girişteki tabelada "Potter'ların Evi" yazılıydı. Adam kapıyı itip açtı ve evin bahçesine girdi. Evin ışıkları yanıyordu. Adam ilerledi ve evin dış kapısının kilidini elindeki asası ile açtı. Merdivenlerden yukarı çıktı ve bir kaç dakika konuşulanları dinledi."Bizi bulamaz değil mi James. Yani Karanlık Lord dan bahsediyorum. Harry ve Albus için korkuyorum."dedi Kadın iki oğlunu da severken.

"Artık Korkma Lily. Bizi bulamaz. Dumbledore öyle diyor."dedi James karısının omuzunu sıvazlayarak.

  Sonra adam odanın içine girdi ve "Ne yazık ki Dumbledore yanıldı" dedi.
  Lily ve James  hemen ayağa kalktılar ve arsalarını aldılar Lily iki oglunun da beşiğinin önüne geçerek asasını Karanlık Lord a  doğrulttu. Karanlık Lord önce James e bir lanet gönderdi  ve James yere yığıldı. Lily bir çığlık attı. Çocukların ikisi de ağlamaya başladı. Karanlık Lord bir lanette Lilyye gönderdi asadan yeşil bir ışık huzmesi çıktı ve Lily i göğsünden vurdu. Lily den seken lanet Harry e çarptı ama çocuğa alnında şimşek biçimındeki yara izinden başka hiç bir şey olmadı. Karanlık Lord Albus'a yöneldi ve ona bir lanet gönderdi ama çocuk ta bir koruyucu büyü olduğu için lanet Karanlık Lord a  geri geldi ve bi patlama oldu  Albus dışarıya fırladı ve caddeye düştü. Sokağı sadece sokak lambaları aydınlatıyordu.  Albus hala ağlıyordu. Sokağın başında bir adam Albus u gördü ve ona doğru yürümeye başladı. Adam Albus un yanına geldi ve onu kucağına aldı. "Seni buraya kim koydu."dedi adam etrafına bakarak."Seni benim yurduma götürsem iyi olacak.Acaba adın ne."dedi adam ve kucağında Albus ile yürümeye başladı...

  Albus ve Harry o gece sağ kalan iki kardeşti ama ikisi de birbirinden ayrıldılar. Birisi Londra da ki bir Erkek yetiştirme yurdun daki Muggleların yanında. Biri de muggle teyzesi ve eniştesiyle kalacaktı...

Evet arkadaşlar ilk bölümümüz bitti biraz kısa ve sıkıcı olmuş olabilir. Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın. Bay Bay

HARRY POTTER VE KARDEŞ | Albus PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin