Kdysi dávno byly dvě sestry a obě žily ve starém domku kousek od začarovaného lesa. Jedna, ta hodnější a mladší se jmenovala Lissa a ta druhá starší se jmenovala Daimon . Ze začátku spolu chodily na základní školu. „ Ahoj Daimon “. „ Nech mě nemám náladu“. proč se tak asi chová? Raději jsem se ji na to neptala. Daimon si vzala batoh a do něho si naházela ty nejpotřebnější věci pro čarodějnice : kouzelnou knihu a hůlku. „ Tak jdeš nebo ne zabručela na mě ,nemáme na to celý den“. Musela jsem si taky sbalit věci a tak jsem přidala a dala jsem si do tašky to samé co ona . My jako sestry jsme spolu moc dobře nevycházely . Ona už jako malá sněla o tom , že se dostane do školy zla já jsem samozřejmě chtěla jít do školy dobra . „Dobrý den paní učitelko “ „Ahoj Lisso “ Konečně nastal ten den. Šli jsme dnes s paní Kentaurovou do začarovaného lesa , kde jsme se měly učit to nejlepší kouzlo nebo aspoň mě to tak připadalo. Budeme se učit udělat neviditelnými .Sestra byla s paní učitelkou Dračicí . „Tak už jste velké čarodějnice “řekla paní Kentaurová , ale neumíte ještě jedno kouzlo a to to nejhlavnější zneviditelnit se . Mě to teda nešlo , ale za 1 hodinu mi to docela šlo . Paní učitelka nám při tom řekla: Za dva dny jsou zkoušky na vysokou uvidíme kdo zkončí ve škole dobra a kdo ve škole zla. Po skončení hodiny jsem utíkala za sestrou . Ta už tam nebyla zkoušela jsem jí zavolat , ale nebrala mi to . Proto jsem utíkala domů a viděla jsem ji jak si nacvičuje zítřejší výstup ve škole . Snažila se o to aby se dostala na školu zla . Já jsem si nic nacvičovat nechtěla stačilo mi to co umím . „ Ahoj sestro“ „ Nazdar “ Nic jsem ji na to neřekla .
Natočila jsem si budík už na šest hodin nemohla jsem se dočkat zkoušek . Sestru jsem vzbudila v sedm hodin „Ahoj Lisso “ Pozdravila mě Daimon . taky jsem ji odpověděla , ale bylo mi divné , že mi poprvé za 20 let řekla ahoj , když jsem jí vzbudila. Tak co těšíš se Daimon . „ Ano jistě nemůžu se dočkat Lisso“. Tak pod honem deme . Přišly jsme tam o půl osmé mělo to začít až v osm , ale když já jsem se tak těšila a dokonce aji sestra e těšila . Když dorazili všichni mohli jsme začít . Postavili jsme se do dvou řad podle abecedy a já jsem se sestrou skočila až na patnáctá . Sestra si stoupla pře de mě byl přednama jen jeden kluk a potom jsme měly jít nařadu . „ Dobro , Ty zlo ,ty deš do zla ty do dobra … Říkala paní učitelka a ted byla na řadě moje sestra………
ČTEŠ
Škola dobra a zla
FanfictionDvě sestry jménem Lissa a Daimond sní o tom, že půjdou na svou vysněnou školu. Diamond, odjakživa pesimista, zlá a 24/7 nepříjemná chce do školy zla, což je jasné.. Lissa, ta optimistka, hodná a vždy příjemné naladěná chce bojovat za dobro. rozhoduj...