Capitolul 3

114 7 0
                                    

În sfârșit a trecut cina şi l-am luat pe Carlos în apartamentul de care vă povesteam.Am mers cu un taxi până acolo.

Dacă nu aranjează cu tatăl lui după ce urmează,vă trebui să joc murdar.

Am ajuns.L-am trântit pe pat şi am început să îl sărut pe gât.Cred că v-ați dat seama ce a urmat după.

Vă amintiți planul meu,acela cu "jocul murdar".Păi înainte de cină,m-am interesat şi are o iubită.Aparent,vrea să o ceară,ce romantic!!

Când dormeam în pat,dezbrăcați, am luat telefonul şi am făcut câteva poze.Ce să zic,tatăl lui trebuia să accepte din prima.

Azi,următoarea zi,nu aveam școală că cică profesorii au plecat în nu ştiu ce turneu unde se întâlnesc cu adolescenți care vor să se facă profesori. Deci,o săptămână am scăpat de şcoală.

M-am trezit extrem de veselă. Apropo,după ce am petrecut noaptea cu Carlos m-am trezit mai dimineață şi după am plecat acasă..Cobor pe scări şi deodată simt un miros plăcut:

  -Clătite??întreb eu bucuroasă.

  -Cum ai ghicit dragă??zice mama.

  -Să nu ştiu eu mirosul clătitelor??Imposibil.spun eu.

Îmi iau o farfurie şi încep să mănânc clătite cu Nutella. Ahh,ce bine-i.

După minunatul meu mic dejun am urcat în camera mea şi m-am machiat puțin.După mi-am făcut părul şi după m-am îmbrăcat aşa:

După mi-am făcut părul şi după m-am îmbrăcat aşa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Drăguț,nu?

Cred că ştiți pentru ce m-am pregătit așa!Normal,mă duc la Carlos să îl şantaşez cu pozele.Easy job!

Când ajung la el îi zic:

  -Hei Prințe!

  -Bună Evelyn.De ce ești aici?

  -Păi,dragul meu,tatăl tău nu a acceptat oferta propusă de tatăl meu deci,ştii ce trebuie să faci?

  -Ce?

  -E simplu!Te duci la tatăl tău şi îl convingi să accepta oferta!

  -Dacă nu?

  -Dacă nu,îi voi trimite pozele astea pretenei tale.

  -Cum vrei să-l conving??

  -Găsești tu ceva!Ai 24 ore!

  -O să plătești!

  -Vise plăcute,iubitule! !

Dar deodată mi se face greață şi vomit.Apoi,în momentele alea,pur şi simpli mi se face rău şi leșin.

  -Evelyn!EVELYN!!!

Mă trezesc într-o cameră,....ăăăăă....cred că sunt la spital.Îl văd pe Carlos lângă mine pe un scaun.

  -Carlos,de ce sunt aici??

  -Ai leșinat!

  -De ce??

  -Nici eu nu ştiu!Dar vine asistenta cu rezultatele imediat.

Ambii așteptăm rezultatele.Sincer,nu ştiu ce va fi...

Peste vreo 5 minute,intră asistenta pe uşă:

  -Felicitări!!Sunteți însărcinată!

  -Poftim??

Dacă copilul e a lui Carlos atunci pur simplu am încurcat-o.

  -Puteți vedea dacă copilul este al meu??spune Carlos.

  -Desigur.Dar trebuie să vină şi doamna.zice asistenta.

Mă ajută să mă ridic și mă duce într-o sală.Acolo mă așează pe un pat.Apoi,mă injectează cu ceva şi adorm!Nu ştiu dacă trebuia să fiu trează.

Mă trezesc din nou pe același pat ca prima dată.Cel din salon.
Carlos dormea pe același scaun.

Vine asistenta şi Carlos se trezește imediat.

  -Copilul...............

Îndrăgostită de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum