{1}

62 2 0
                                    

~Belki de o gün o cocugu kurtarmamalıydım..

Bazen yaptıgım şeylerden dolayı pişmanlık duyuyorum. Yıllardır ne ölebiliyorum ne de yaşayabiliyorum resmen bir kapana sıkışmış ve ordan kurtulmaya çalışan bir aslan gibiyidim.
Kücüçük bir pencere var ve oradan bakmaktan başka bir şey yapamıyorum. Buradan çıkamıyorum nasıl bir cıkılmaz kapı koyabilirler anlamıyorum. Doru ya onlar her şeyi yapabilirler!

O gün bana yalvaran çocuga hayat vermemeliydim.. Aslında verilen görevleri yerine getirmek gerekir her daim ama ben yapmamıştım yapamamıştım...
Görevim: Ölmesi gerekenleri, ölüleri, hayaletleri, ruhlar diyarına göndermem gerekirken ben...
O kücük cocuğu öldüremedim o gün ilk defa bir insanı öldürmem gerekiyordu..
Ben bunu yapamazdım. Ama ölüleri ve hayaletleri onca zaman ruhlar diyarına gönderdikten sonra rütbe atlamam gerekti.. Bazıları üstün olmak ve daha büyük şeyler (yerler) ister. Ne olucağını düşünmeden!

O gün o otelde hangi cani o 6 yaşlarındaki cocugu kaçırıp öldürmek ister! Ben oraya ışınlandıgımda her taraf alev icindeydi cocugu dövmüşlerdi belliydi. Alevler her tarafını sarmıştı ama dayak izleri belliydi. Başından kanlar akıyordu ve ıslaktı, bogmaya kalkışmışlardı sanırım.. Sonra ne istiyorlarsa alıp kanıt bırakmamak icin de cocugu iceride bırakıp o oteli yakma kararı almışlardı. Yanına gittigimde bana yalvarışını unutamıyorum. Ölmesi gerekiyordu ama o yalvarışları sanki beynimde 100 lerce kez devam ediyordu. Yapamadım! o kücük cocugun canını alamayıp kendi hayatımı ona verdim. Şu an bu durumdaysam onun sucu degildi.
Bazen düşünüyorum- Acaba hala yaşıyormu? Yada Yaşıyosa napıyo?

14 yıldır buradayım ne yemek yiyebiliyorum nede ölebiliyorum yaşıyorum ama buna yaşamak denmez, denemez!

Bu otelde tutsak olmamın sebebi sanırım o cocugu bu otelde kurtarmamdı. Sanırım otel şuanda işlek ve yeni bir görünüme sahip die düşünüyorum. Tabi beni kimse bulamaz. Imkansız! Otelde bir odadayım ama kimsenin göremeyecegi bir oda gizli, görünmez kesin böle bişey!

Otelin yanmış hali cidden cok korkunçtu aklımdan hic çıkmıyor. İnşallah o cocukta travma yapmamıştır..

- O küçük, minicik penceremden bakarken otele araba geldigini gördüm bu kücük pencere ilk defa bir nesne gösterdi!! Arabanın tekçe sesini duyuyordum bide tekerlerini görüyordum ama mutluydum çünkü ilk defa 14 yıldan sonra ilk defa bir araç görüyor...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- O küçük, minicik penceremden bakarken otele araba geldigini gördüm bu kücük pencere ilk defa bir nesne gösterdi!! Arabanın tekçe sesini duyuyordum bide tekerlerini görüyordum ama mutluydum çünkü ilk defa 14 yıldan sonra ilk defa bir araç görüyordum!

İçimden konuşurken birden insan sesleri duydum inanamiyorum! Demekki buraya yıllardır biri gelmiyordu.. ama neden gelmiyordu da şimdi geldi birileri?
İlk defa insan sesi duyuyordum ama şuan emindim kesinlikle görünmez bir odadaydım. Bu bile benim için iyi bir şey çünkü burda 100 yıllarca bile kalabilirim.. o sürede hic insan sesi tıkırtı bile duyamam, 14 yıldır oldugu gibi.. bu benim icin mucize gibi birşey.

Gece oldugunda köşeye cekilip uyuma kararı aldım zaten tek bunu yapabiliyordum. Duvarlara bakarken birden duvarların karardıgını gördüm buneydi böle? Ayaga kalktım ama yeşil eskimiş duvarlar yavaş yavaş siyaha dönüşüyordu, Korkunç!

-BU NE!!

Oteldeki HayaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin