Здравейте казвам се Алайса, на 16 години съм. Излизам, разхождам се с приятели понякога се карам със сестра ми типична тийнеджърка.
Беше средата на лятото и както всеки ден от както то е започнало аз излизам с моята компания, тя не е от много хора, но всички те са ми познати още от както бях малкооо бебе. Всеки ден правехме общо взето едни и същи неща, излизахме сутрин седяхме в парка близо до къщите ни и го обикаляме смеехме се, играехме на всякакви детински игри, но защо пък не.... и седяхме там до късноо вечер.
Един ден както си седяхме в парка беше някъде около 20:15 един от компанията ни дойде с непознато момче. Той беше висок със синьо-сиви очи, кестенява, леко къдрава коса. Казваше се Марко. Беше по-голям от нас с 2 години. Той започна да излиза с нас всеки ден, започна да се сприятелява с нас най-вече с мен. Пишехме си доста често всякакви глуписти, нищо сериозно. Един ден той просто ми каза, че харесва най-добрата ми приятелка бях много щастлива първо от факта, че ми се е доверил да ми сподели, и второ защото знаех, че и тя го харесва.... Нямах търпение да се съберат. Когато и двамата разбраха за чувствата на другия станаха гаджета, но тя сякаш спря да говори с мен не ми споделяше, разбирах за тях как са, за връзката им само от Марко.
Излизайки от нас я видях, просто я подминах, не знаех какво да и кажа, но тя ме спря скарахме се много жестоко, от тогава не си говорим, не се поздравяваме...