Era un răsărit frumos in clanul răsăritului. Stea Inimoasa făcea patrulele iar eu mă uitam curios la ei cum ar fi daca as merge și eu dar știu că nu aș avea voie din cauză că încă nu sunt ucenic așa că m-am decis să mă duc să mă joc cu restul puilor. Dupa venirea patrulelor de la granița au raportat ce au găsit după au mers să se odihnească.Ziua trecu foarte ușor și mă duceam in vizuină la Stea Inimoasa sa dorm cu ea fiind mama mea într-un colț.
La miez de noapte apăru secundul clanului Coada Tărcată
- Ce vrei Coada Tărcată de vi la ora asta în vizuină mea
- Am venit să îmi i-au cea ce ar trebui sa fie a meu adică funcția de lider.
Deși după cuvintele astea Stea Inimoasa nu schiță nimic pe fata deși eu eram îngrozit.Fara sa apucat să facă ceva Coadă Tărcată o ținea la pământ lovind cu ghearele in ea cu sălbăticie uitandu-ma la ei neputincios. Dupa ce o ucise se uită la mine
- De nu vrei sa ramai fara ceata pleacă din clan și fugi cat mai departe. Eu neavând ce face am ieșit din tabără și am fugit cat colo nestind ce o sa se întâmple cu clanul meu. Ajuns in camp deschis și obosit m-am pus jos sa mă odihnesc neverificand daca e vreun pericol. După un timp se auzi un tipat ascuțit a unui soim care se repezea de mine. Acesta mă apucă de coada da din tufiș apăru o silueta care sari direct pe soim și îl ucise. Înainte să îi pot spune ceva acesta dispăru așa că m-am băgat într-un tufiș și adormisem acolo.
Mă trezi într-o vizuină înconjurat de doua pisici.
- Oh te-ai trezit ce bine,spuse prima pisica
- Da ce bine că ești bine, apropo eu sunt Coada Vișinie și ea este Stea Trandafirie , arata cu coada are prima pisica, bine ai venit in clanul luni.
- Hai Coada Vișinie sa îi lăsăm să se odihnească după vedem noi ce vom face , spuse Stea Trandafirie.
Acestea plecară și eu mă puneam să mă culc înapoi în timp ce mă gândeam că în sfârșit sunt in siguranță....
CITEȘTI
Pisicile războinice (cap 1)
FanfictionHey aici va voi spune povestea mea de când eram pui .Sper sa va placa