45

1.2K 107 35
                                    

Taehyung stătea în casa lui mâncând înghețată, urmărind televizorul.

Nu s-a schimbat de hainele sale.

Taehyung și-a verificat telefonul de mai multe ori, în speranța unui mesaj de la Jungkook.

Nu a primit niciodată unul.

Mânca câte o lingură de înghețată, gândindu-se la întâlnirea lor.

Așteptam cu nerăbdare acest lucru.

În timp ce mânca o lingură din delicioasa înghețată cu vanilie, telefonul lui Taehyung a bâzâit.

Inima i s-a cutremurat când a găsit un mesaj de la Jungkook.

3:02 pm

Jungkook
Voi ajunge imediat, a trebuit să fac o oprire;)

Taehyung a fost ușurat și apoi a trimis înapoi o față zâmbăreață. Urma să se întoarcă pe veranda lui și să aștepte când știrile îi atrase atenția.

"Știri de ultimă oră. La începutul după-amiezii, a avut loc o coliziune într-un cartier liniștit din Seul, în jurul orei 15:03. Poliția spune că doi bărbați tineri s-au ciocnit mergând în sens opus în fața unei bijuterii. Reporterii spun că unul dintre bărbați, de aproximativ douăzeci de ani, a fost scos din mașina sa sport cu răni grave. Era mort la fața locului."

Stomacul lui Taehyung era în noduri. Descrierea se potrivea exact cu iubitul său.
Nu este el.
Nu este el.
Nu poate fi el.

O imagine a apărut pe ecran; un corp pe o targă fiind plasat în interiorul unei pungi pentru corpurile decedate.
Picioarele băiatului se vedeau, dezvăluindu-i tăieturile, vânătăile și pantalonii rupți.

Erau din piele.

___
ÎNAINTE---să îmi săriți în cap, vreau să vă spun că nu-mi pare rău.
Nu părăsiți cartea, fiindcă urmează epilogul și alt sfârșit. Doar acceptați acel sfârșit. Relax. ;)
p.s: accidentul a avut loc în fața unei bijuterii, gândiți-vă la asta bine. :')

SPECIAL DELIVERY Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum