•C̶h̶a̶p̶t̶e̶r̶E̶i̶g̶h̶t•

35 2 0
                                    

'𝔀𝓮 𝓼𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮, 𝓼𝓶𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓬𝓲𝓰𝓪𝓻𝓮𝓽𝓽𝓮𝓼, 𝓪𝓽 5𝓪𝓶'

Παρασκευή 27/09

Niko's Pov

"Άδικη που είναι η ζωή εε;" λέξεις βγαίνουν χωρίς νόημα από το στόμα μου και γελάω μοναχικά ακουμπώντας την άκρη του τσιγάρου στα χείλη μου

Ο καπνός καίει τα σωθικά μου και εγώ το ευχαριστιέμαι.. θέλω και ζητάω κι άλλο συνέχεια..η γεύση του απολαυστική ενώ η αίσθηση του μοναδική.. το μόνο που με ικανοποιεί πια!

Κοιτάζω απέναντι μου τον ήλιο που αρχίζει να αχνοφαίνεται πίσω από τους λόφους της αποπνικτικής Αθήνας και ξεφυσάω βγάζοντας στην ατμόσφαιρα όλον τον καπνό που έχει μείνει μέσα μου..

Σβήνω το τσιγάρο στο τασάκι δίπλα μου και αμέσως βγάζω το επόμενο από το πακέτο που βρίσκεται πεταμένο στα πόδια μου.. το ανάβω με γρήγορες κινήσεις και το βάζω στο άνοιγμα των χειλιών μου ρουφώντας τον καπνό σαν να προσπαθώ να τραβήξω την τελευταία στάλα οξυγόνου που μου έχει απομείνει..

'Σε καταστρέφει' θα μου πει κάποιος, 'σε σκοτώνει'.. δεν διαφωνώ.. δεν συμφωνώ όμως κιόλας! Βλέπετε..δεν μου έχει μείνει και τίποτα σε αυτόν τον κόσμο.. ο πατέρας μου με αγνοεί λόγω της περίφημης δουλειάς του ενώ αποφασίζει να παντρευτεί ξαφνικά μία άκυρη ηλίθια που μας κουβάλησε την ακόμα πιο ηλίθια κόρη της σε αυτό το κωλόσπιτο..

Μόνο εσύ μπορούσες να με καταλάβεις μαμά.. μόνο αν ήσουν εσύ εδώ θα άντεχα σε αυτόν τον μίζερο κόσμο.. δεν είσαι όμως.. μας άφησες πριν χρόνια και γιατί; για μία κωλοασθένεια!

Σε έβλεπα στο κρεβάτι αυτού του θλιβερού νοσοκομείου που τώρα βρίσκεται στο όνομα σου να πεθαίνεις και εσύ τι έκανες; μου χαμογελούσες! πόση δύναμη να έχει πια ένας άνθρωπος που ενώ ξέρει πως του απομένουν λίγες ώρες ζωής, εκείνος να χαμογελάει;

Κι όμως.. εσύ είχες την δύναμη που δεν είχαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια για να σε βοηθήσουμε.. ήσουν μοναδική μαμά! ήσουν ένας ξεχωριστός άνθρωπος και έφυγες.. γιατί φεύγουν οι μοναδικοί; τι φταίνε άλλωστε;

Τα χέρια μου τρεμάμενα αγκαλιάζουν απαλά ανάμεσα τους μία ξύλινη κορνίζα και την φέρνω αντιμέτωπη με το πρόσωπο μου..

Τόσο όμορφη ήσουν.. τόσο τυχερός ήταν ο μπαμπάς που σε είχε αλλά.. αλλά- όλα για κάποιον λόγο δεν λένε πως γίνονται; ε λοιπόν δεν το πιστεύω! Συγκεκριμένα το βρίσκω μαλακία..

Stepbro? HELL NO!Where stories live. Discover now