•aerul rece de toamna imi inunda dormitorul.Pe fundalul alarmei intarziate,admir rasaritul si sorb cateva guri din cafea.Ma trezesc cu doua ore mai devreme decat trebuia,pentru ca nu imi place sa ma grabesc si,cum e cea mai importanta zi de pana acum,trebuie sa profit de fiecare moment si sa le observ cu atentie.N-as risca sa imi scape ceva in dimineata de luni pe care am asteptat-o toata viata.
•ma uit pe geam si il vad pe tata cum urca valizele in portbagaj si simt un val de emotii placute.Termin cafeaua si traversez repede holul.Nu mai am rabdare.
•ma cuprind niste sentimente de vinovatie pentru el.O sa-mi lipseasca si nu cred ca o sa ii fie usor cu Evan si Robin.Nu-i va fi.Stiu ca nu-i va fi.Pe parcursul anilor am invatat cat de obositori sunt doi gemeni adolescenti crescuti doar de tata.Uneori mi-as fi dorit sa cresc intr-o familie normala.Mi-e dor de mama.Si nu stiu cum e posibil sa iti fie dor de un om pe care nu ti-l prea amintesti,dar sunt obisnuita cu golul din stomac care ma cuprinde de fiecare data cand ma gandesc la ea.Adam s-a comportat mereu asa cum a trebuit cu mine,si-a indeplinit perfect rolul de frate mai mare,dar nu compenseaza lipsa unui parinte.
•afara e mai frig decat ma asteptam.Tata imi zambeste bland si emotiile mi se mai estompeaza.Urc in masina si,cu caldura data la maxim,ma pierd in peisajele familiare care trec pe langa mine si intr-un final adorm,cu gandul la strazile din Londra.
•nu-mi dau seama cate ore am dormit,dar ma trezesc in galagia din curtea colegiului.E innorat si destul de frig si ar fi trebuit sa ma imbrac mai gros.Ma vad mergand prin multimea de oameni agitati si incerc sa ma mai linistesc.La intrarea in camin,observ un grup de adolescenti stand langa usa cu numarul 13.Usa camerei mele.Incep sa ma panichez,dar incerc sa par stapana pe mine.
-Uite-o pe tipa noua!
O fata cu parul negru castaniu se apropie cu un zambet primitor spre mine.
-Tu trebuie sa fii Ana.Eu sunt Taylor.
•o fata cu par saten deschis ma fixeaza cu privirea si ma simt tulburata de ochii ei caprui care se uita deranjant de evident la mine.
-As vrea sa vad camera.
•ii spun,cu un ton amuzat si imi pune in mana o cheie
-Patul din dreapta e al meu.Distreaza-te.
•intru in camera si il vad in spatele meu pe tata cum imi face semn ca ma asteapta afara.Camera e destul de mica,dar are un aspect placut privirii.Pe patul lui Taylor stau aruncate niste haine negre,o perna e aruncata pe jos si o pereche de casti sta agatata de coltul noptierei.Imi asez vraful de carti pe marginea patului meu si intind o patura ordonat peste el.Imi las bagajele langa sifonier si dau sa ies din camera.
•in incercarile mele disperate de a iesi mai rapid din camin,deschid usa camerei si o vad pe fata satena dand sa intre..Privirile ni se intersecteaza si suntem foarte,foarte aproape.Imi zambeste si imi analizeaza figura din cap pana in picioare.Isi strange intre dinti inelul de metal din buza si simt un fior ciudat,dar ceva nu ma lasa sa ma departez.Intr-un final imi intorc capul si ies din camera.Aparent stie sa intimideze oamenii.
CITEȘTI
Her
Fanfiction"nu ma uitam după dragoste,dar ea m-a găsit." "-o iubești?" "-da" "-de unde știi?" "-pentru ca,fara ea,nimic nu face sens"