Capitolul 2.

152 8 0
                                    

         Razele soarelui mi-au invadat camera trezindu-ma . M-am indreptat spre baie unde mi-am facut tabieturile de dimineata. Apoi m-am dus spre garderoba si mi-am luat o pereche de jeansi albastrii ,un maiou alb si tenisii mei vesnici in picioare. Mi-am aplicat un make-up subtil , mi-am luat jacheta si am iesit din minunatul meu apartament . Jos ma astepta masina cu soferul meu personal iar in 15 minute urma sa ajung la firma. Secretara m-a condus spre biroul meu. Era o incapere modesta de o culoare mov pal, perdele albe, un birou mic din lemn de stejar si un dulap plin cu dosare si acte importante. Era exact pe gustul meu , nici prea prea, nici foarte foarte. M-am asezat la birou incepand sa rasfoiesc niste dosare cand am fost intrerupta cu brutalitate de o voce groasa, foarte masculina.

-Hei, tu ! Ce cauti aici? imi spune tipu care ieri s-a dovedit un adevarat gentleman.. Nici nu am observat cat de inalt si cata putere emana doar prin simpla lui prezenta.

- Oh nu.. Din nou tu ? Eu sunt noua secretara.. spun artagoasa.

-Tu?! Serios?! Secretara?! Mai mult semeni cu o vanzatoare de la piata. il aud spunand asta cu un ranjet superior pe fata.

- Iar tu, baietelul lui mami si tati caruia i s-a oferit totul pe tava. Nu toti am avem norocul asta!

- Tu nu esti in masura sa iti dai cu parerea ! spune nervos si iese afara din birou.

TREVOR P.O.V

           Damn, fata asta ma scoate din sarite, ma omoara.. Dar ma intriga in acelasi timp.. O sa o invat eu ce-nseamna respectul.Am eu ac de cojocul ei , o sa o fac sa regrete ca a venit la firma asta. E singura fata care a incercat sa ma contrazica , sa imi calce pe orgoliu, sa imi comenteze mie. Sunt Trevor Motgomery ! Nimeni nu se joaca cu mine!Stai sa vezi ce i-am pregatit.. Ies din birou , o vad pe ea.. Trebuie sa recunosc ca e frumoasa, superba chiar.. Maioul ala alb si jeansii ei albastrii ii scot formele in evidenta..Dar ma opresc din salivat si ii spun:

-Weekend-ul asta plecam in Miami. spun zambind pervers 

- Pardon? Haha, am planuri weekend-ul asta.

-Nu mai ai.

- Cine esti tu sa imi dictezi mie programul?

-Seful tau, si daca vrei sa mai ai slujba asta eu zic sa nu mai comentezi si sa executi. Deci hmm, fa-ti bagajele si ia-ti ceva dragut, nu ca ai avea gusturi, avand in vedere felul in care te imbraci..am iesit victorios din incapere lasand-o fara cuvinte si fierband de nervi.

IVY P.O.V

  Cine e el sa imi dea mie planurile peste cap, pff. Chiar daca nu am vreunul. N-am mai ramas la birou , am plecat spre casa.. M-am pus la masa, am fumat o tigara si am inceput sa-mi fac bagajul. Nu mi-am luat multe lucruri fiind vorba doar de un weekend . Am facut un dus sa ma relaxez si in tot acest timp mintea imi statea doar la el , la fiinta aia nesuferita , dar totusi atractiva.. La barbatul ala snob dar incitant.. Gata,Ivy,revino-ti!E la fel ca toti barbatii,cruzi si fara inima chiar daca arata putin mai bine.Destul cu gandurile asta ca maine am un zbor lung asa ca ma pun sa dorm.

   Blestemat fie omul care a inventat soneria. E un sunet oribil . Pe langa ca urechile mele sangereaza de la acest zgomot puternic mai trebuie sa ma si ridic sa vad cine e nenorocitul. Ma uit printre gene la ceas si e 4:45. Who the fuck ma trezeste la ora asta?!

   Merg alene spre usa si deschid:

-In 10 minute , domnisoara Brooks sa fiti la masina. Zborul spre Miami e in 15 minute . Va rog sa va grabiti.spune soferul meu,Thomas in timp ce inchid usa furioasa.

Nenorocitul ala nu mi-a spus la cat e zborul , trebuie sa fac un dus , sa ma schimb.. Off, o sa mi-o plateasca!!!

    Cred ca e destul de frig afara , asa ca imi iau o bluza crem cu Garfield imprimat pe ea, o pereche de jeansi gri , tenisii mei albi si o jacheta neagra. Imi prind parul intr-un coc dezordonat si ma machiez rapid, imi iau bagajul si zbor pe usa.

Jos ma astepta soferul meu , Thomas.. Ce m-as face eu fara el?Ajunsi in aeroport, Thomas ma lasa in parcare si imi vad nesabuitul sef..

-Hai papusa mai repede , bagajele astea nu se cara singure.

- Eu cu ale mele ma descurc.

-Cred ca m-ai inteles gresit, eu dau comenzile aici.

-Iar eu execut ce vreau.

O iau inainte , incerc sa urc in avionul lui privat, iar el ca un adevarat gentelman ce nu e s-a bagat in fata. Buhu, prin chestiile astea crede ca imi demonstreaza ceva? Zborul a fost unul luuuuuuunggg , el m-a cicalit , m-a enervat si a facut pe seful tot timpul.

******************************************************

        Ajunsi la hotel , ne-am cazat si mai era doar o camera libera.. Oh my god, ce ma fac? Va trebui sa ma resemnez.. E vorba doar de un weekend ce naiba.. Nici n-am aflat bine ca vom imparti aceeasi camera si îl văd venind spre mine cu un zâmbet arogant și ușor amuzat ca și cum știe ceva ce eu nu știu. Se apropie de urechea mea și îmi şopteşte "va fi un weekend lung". Mă blochez pentru o clipă și simt cum mici furnicături îmi cutreieră tot corpul. Nici nu apuc să mă întorc să îi adresez câteva cuvinte neortodoxe care să îl pună la punct când văd ușile liftului deschizându-se. Observ o ţoapă admirându-şi unghiile roz și enorme,dar atenția îi este furată de minunatul meu șef ironic vorbind și sare în gâtul lui ca o maimuță în călduri.

-Trevor, scumpule, nu pot sa cred ca ai ajuns dejaa. spune ea cu o voce piţigăită.

- Mdaaa, se pare ca nu am gresit camera și nici nu sunt la vreun show prost, spun dându-mi ochii peste cap când văd că îi răspunde la îmbrățișare.

-Dragul meu , ce cauta ea aici ? Cine e ? spune ea si ma priveste scarbita

- Draga mea Jade, ea e secretara mea , Ivy. Nici nu iti vei da seama ca e aici , singura problema e ca vom dormii toti 3 in acelasi pat.spune el uitandu-se cu coada ochiului la mine dându-mi seama de ce zâmbea ca prostul în lift.

        Iar eu nervoasa si extrem de iritata spun:

Heal my soulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum