Uvod i prvi deo

23 0 0
                                    

Hej prva strano mog dnevnika,pre nego što počnem da pišem u tebe sve moje tajne, želela bih prvo da ti ispričam nešto o meni i  mom životu.

Zovem se Dijana,imam 16 godina,prva sam godina srednje škole,veoma sam niska i mršavica sam,mada mi to ne smeta.Imam dugu ravnu smeđe-plavu kosu do pola leđa i veoma krupne crne oči koje krase duge trepavice.Detinjasta sam ,neozbiljna i veoma volim da se šalim i glupiram i ako me zbog toga ponekad ne shvataju ozbiljno.
Imam brata blizanca Dejana,koji je bukvalno kopija mene,ili ja njega kako god.Jedina razlika je što je viši od mene za glavu i ima malo tamniju kosu.I naravno što je muško :D
Živimo samo sa mamom,ona je divna žena,uvek je tu za nas i baš smo mnogo vezani za nju kao i ona za nas.Ona je dosta mlada ima 36 godina,s obzirom da nas je rodila sa 20. O tati ništa ne znam,mama izbegava tu temu.Samo znam da ju je ostavio trudnu sa nas dvoje i otišao negde poslovno.Od komšija u prolazu čujem da se nikad posle nije ženio.
Imam najbolju drugaricu Anđelu sa kojom sam od vrtića, pa celu osnovnu školu, pa sad i srednju idemo zajedno.Nerazdvojne smo.Svaki problem,svađu,najveće tajne sam prošla sa njom.
Imam još dosta drugara sa kojima se družim takođe i bratovim drugarima,ali ipak  je Anđela nezamenjiva.I ako je totalna suprotnost od mene , i veoma voli da priča o momcima,imala je 2-3 kratke neozbiljne veze,voli da se šminka i izlazi, za razliku od mene koja se nisam nikad čak ni zaljubila,a kamol imala dečka.Ne volim da se šminkam nešto preterano niti izlazim.Ali nas te razlike nisu sprečile u tome da budemo najbolje drugarice.Dosta opisivanja, dnevniče,za 2 dana krećem u školu ,a ništa spremila nisam.Završavam sa pisanjem,zatvaram svoj dnevnik sakrivam ga ispod kreveta,i krećem u realan život.

16:25: Ahh skoro je ceo dan prošao a ja iz kreveta nisam ustala,hajde Dijana ustaj i siđi dole da vidiš gde su ti mama i brat.;Pričam sama sebi dok silazim niz stepenice
Oo pa dobro jutro,ko je to odlučio da siđe dole?
Aa mama,učila sam,spremala sam stvari za školu i odmarala malo.Gde je Dejan?-Otišao je do Marka, sad bi trebalo da dođe.Ahh dobro idem da zovem Anđelu malo da prošetamo.
Pozvala sam je i izašle smo napolje.
Ej bre,nismo se videle 2 dana,nedostajala si mi,šta ima novo  hahah?Pitam Anđu
Jaoo znači znaš šta mi se desilo juče,nisam htela da ti govorim preko poruke,čekala sam da se nađemo.Znaš da sam ti pričala za onog slatkog dečka što ga viđam kad idem sa treninga?
Da??-E pa juče smo se sreli i zaustavio me sa rečenicom "ti i ja se stalno zaobilazimo,nikako da se upoznamo "Zatim mi je pružio ruku i rekao "ja sam Aleksa"Upoznali smo se malo popričali , i kaže da ide u Teslu,škola koja je bukvalno preko puta naše i ako ga nisam pre videla tu.Iiiii jako mi se sviđa Dijana,šta ti misliš?
Aa mislim..pa lepo je to,ali nemoj da žuriš,polako prvo se upoznajte neko vreme,pa posle ako ti se stvarno svidi,pokušajte nešto,što da ne!Mnogo mi je drago zbog vas.
Aaa hvala ti Dijana,najbolja si,volim te!Još malo smo pričale zatim sam otišla kući da se stvarno spremim za školu i uradim šta imam..

To je to od uvoda i prvog dela, na početku će biti malo dosadno dok se ne razvije priča.Ako vam se sviđa čitajte, votujte,komentarišite ,mnogo bih mi bilo drago.Volim vas <3 Nastavak uskoro

~V



Jednom slučajno..Where stories live. Discover now