-1-

1K 66 0
                                    

"I wanna be just, like you,
No matter what  you say i can do,
I follow u until the day,
I can smile at you and say,
"Big brother i'm just, like you~"

2020. Február 2.

M

ilyen szép nap van ma! És ma van a szülinapom! Ugrottam ki az ágybol ezekkel a gondolatokkal. Álltalában minden évben iskola után tartjuk a szülinapom délután. Mivel nincs sok barátom teddy macin kívül ezért csak én, apukám és az anyukám szoktuk tarrani. Már alig várom ahogy lemegyek már palacsintával vár anyukám a kedvencem! Rohamoztam le a lépcsőn a szobámbol egyenesen a konyhát megcélozva, de nem volt ott senki csak a palacsinta és egy papír.

"Bocsánat édesem behivott a főnök elöbb dolgozni de megcsináltam a palacsintát és eltettem a tízóraidat a táskába! Ha hazajöttél ünnepelünk puszi, anya"

Hát. Nem a legfényesebben indul a napom de legalább van palacsintám. Felkaptam 2 darabot a kezembe és eggyiket betömtem a számba miközben felkaptam a hátitáskám és futottam az iskolába teddy macival. Oh! Elfelejtettem bemutatni. Teddy egy plüss mackó amit még rengeteg évvel ezelött az ük nagymamám adta a nagymamámnak aki odaadta anyának és aki meg nekem. Ez egy családi örökség de én nagyon szeretem. Föleg hogy ő a legjobb barát akit valaki valaha kívánhat! Meghallgat, soha nem vitázik vagy veszi el a cuccodat, nagyon fontos nekem.. mivel nem vagyunk valami gazdagok ezért az iskola táskám is elég régi, ilyen libafos szinü ódivatú. De legalább birja a megpróbáltatást addig ugysincs baj. Nem sokkal késöbb beértem az iskolába azután meg az osztály terembe. Keszem de elnézést kértem és leültem a helyemre. Nemsokkal az óra vége felé az igazgató betoppan az ajtón. Féltem hogy leüvölt hogy minden nap kések.. de nem,
(Teljes neved) kérlek álj fel
Szólalt meg az igazgató és megtettem amit kért.
Gratuláljatok (neved)nek mert 2. Helyezetet ért el az országi történelmi szavaló versenyen. Az osztály elkezdett tapsolni mire meglepődtem mert megdícsért az igazgató és megkönnyebbültem hogy nem harakszik a fojton késésért.. az iskola minfig unalmas és ez a nap se volt kivétel. Teddy végig a táskámban figyelt és várt. Mikor elindultam hazafelé kivettem teddyt, megfogtam és méllyem a szemébe néztem miközben elmeséltem neki a mai napom részletesen. Miután hazaértem a ház megint üres volt. Minden ugy volt ahogy hagytam. A palacsinta kiszáradt és a ruháim ugyan ugy szétszorva. Anya nem volt itthon. Mit csinálhat eddig?
Nem sokat törtem rajta a fejem, csak felmentem és elkezdtem tvzni.
Mire feleszméltem éppen csak felébredtem az alvásból és kikapcsoltam a tvt. Hallottam egy ajtónyílást ezért le siettem anyáékat várva. Mikor megláttam az ajtónál őket odafutottam és a nyakukba ugrottam teddyvel a kezemben. "Bicsánat hogy nem voltunk itthon egész nap (neved) de nem tudtam hogy behívnak pont ez nap" szólalt fel anyukám miközben a táskájában kutatott. Én csak átóleltem teddyt és mosolyogtam. Anyukám odanyujtott egy dobozt elém "boldog szülinapot édesem" kikaptam a kezéböl mert már nagyon izgatott voltam és elkezdtem kibontani. Egy piros szallag volt benne, "teddynek" mosolygott rám anyukám, elvette a szalagot és felkötötte masniként teddy nyakára. Én megöleltem őket, megköszöntem és mindannyian mentunk aludni. Nagyon tetszett a szalag mert annyira illik teddy hez. Igy most már úgy néz ki mint egy igazi herceg! Kezdtem el játszani teddy vel és pár perc mulva elnehezedtek a szemhéllyaim és elaludtam.
Nem sokkal késöbb felébredtem és ránéztem az órára. 2 perc mulva kereken hajnali 3. Szomjas voltam ezért lementem inni teddyt szorongatva, de mielott töltöttem volna vizet 2 halk kopogás hallatszott az ajtón. Nem nagyon törődtem vele ezért töltöttem vizet, megittam es elindultam felfelé. De ekkor 2 az előzőnél hangksabb kopogás hallatszott az ajtó felöl. Mostmár odamentem de az ajtó zárva volt és nem volt ott a kulcs. Ezután valaki elkezdett dorombolni egyre hangosabban, én hátraestem és arrébbcsusztam es a fulemet befogva elkezdtem uvolteni. "ANYAAAAAAA"
ezután minden elhalkult és egy pár enyhe léptet hallottam távolódni az ajtótol. Ezután kinéztem az ablakon és nem állt ott senki. Miután körülnéztem visszafordultam.. de...

PAPARAZZI || Eyeless Jack X Reader [TELJES UJRAÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now