Roździał 1

3 2 0
                                    

Miami wielki stan w USA. Mieszka w nim mały chłopczyk .Ten chłopiec to Dany. Ma 7,5 lat. Urodził się w Nowym Orleanie ale jego rodzice postanowili przeprowadzić się do Stanów Zjednoczonej Ameryki. Chłopiec idąc do nowej szkoły bał się nowych:kolegów,nauczycieli innych starszych uczniów których często w poprzedniej szkole się bał. Nastał 1 września-Rozpoczęcie roku szkolnego. Dany bał się nowej szkoły i tego dnia nawet nie chciał wstać z łóżka, lecz mama poszła z nim na rozpoczęcie roku. Po rozpoczęciu roku wszyscy już wracali do domów wypocząć jeszcze w ten ostatni dzień wakacji. Jedynie biedny Dany został sam w szkole. Jego mama zniknęła. Pani dyrektor która akurat miała zamykać szkołę znalazła chłopca. Zapytała się go,,Gdzie są twoi rodzice?" Chłopiec nic nie odpowiedział zaczął płakać i wykrzykiwać,,Mamo! Mamo! Zabierz mnie z tond! Mamo!" Pani dyrektor uspokoiła małego chłopca. Kobieta zabrała go do sekretariatu i tam też zadzwoniła na policje. Po kilkunastu minutach przyjechała policja. Próbowali się z kontaktować z mamą dziecka, lecz nie dało się ustalić gdzie jest, ani jaki jest jej numer telefonu. Dyrektorka zasugerowała aby chłopiec trafił pod jej dach do czasu znalezienia rodziców chłopca.Policjanci zgodzili się. Wiedzieli że dyrektorka chce uchronić tego małego zapłakanego chłopca przed domem dziecka. 

Boy-Zagubiony chłopiecWhere stories live. Discover now