Luna pov.
-Nu tai kada savo kavalierių parodysi mums?- užklausiau Seulgi pabaksnodama jai į šoną taip visus prajuokindama.
-Neužilgo, bet va nežinau ar jums jis patiks.- nuleido galvą Seulgi. Prie jos priėjo Konoras ir pakėlė jos galvą.
-Brangute, man svarbiausia, kad tu būtum laiminga.- jis pasakė ir stipriai ją apkabino. Aš myliu savo brolį, nes jis bet kada moka mus paguosti. Mus visus sieja kažkoks per daug įpatingas ryšys.Jungkook pov.
Susitikau su Seulgi. Ši mergina nuostabi ir aš ją be galo myliu. Nežinau ką be jos daryčiau. Ji tarsi mano širdies dalelė ir, kad širdis plaktų šalia yra ji. Aš iš jos šeimos pažįstu tik Luną ir Konorą. Su Konoru mes kartais bendradarbiaujam darbo konferencijose. Geras vaikinas, o va Luna pažįstu tik iš išvaizdos.
Nedaug apie ją žinau, nes retai ją matydavau. Hoseok nežino, kad aš ryt vyksiu pas Seulgi susipažinti artimiau su jos šeima. Hoseok labai graužiasi dėl savo poelgio. Na taip pasielgė tikrai negražiai ir bjauriai, bet man jo gaila. Jis nebando ieškot naujų santykių, nieko, visai jokių artimų ryšių su merginomis.
Luna manęs nepažįsta, nes niekada neatkreipdavo į mane dėmesio tad dėl to nekils jokių problemų ir kadangi ji nežino, kad aš Hoseok draugas tai jai nesukels senų prisiminimų ir neskaudins jos. Aš ir Seulgi vakare prie laužo sėdėjome kokias geras 3 valandas.
-Seulgi..- sumurmėjau.
-Mm?- ji klausiamu žvilgsniu atsisuko į mane.
-Nakvojam palapinėj?- paklausiau jos ir ji linktelėjus ėmė ieškot kuprinės su palapine. Seulgi tokia miela, linksma mergina, kad kartais baisu pagalvoti kas būtų jei mes skirtumėmės. Ji kartais lieka pas mane nakvoti. Radusi palapinę padavė man ir paskambino Lunai, kad pranešti, jog ji šiandien namo negrįš.Viską padarius mes užgesinom laužą. Tada į palapinę įdėjom čiužinį ir jį pripūtę padėjom miegmaišius. Įlindę į palapinę užsegėm palapinę su tuo užtrauktuku, kad uodų neprilystų. Sulindus į miegmaišius užmerkėm akis abu vienu metu.5
ESTÁS LEYENDO
Pilnaties Šviesa
RomanceLuna buvo skaudu prisiminti jį ir ji tapo žudike. Jos niekas nesusekdavo ir net neįtardavo jos. Hoseok kaltindamas save dėl savo kvailumo tapo samdomu žudiku. Kas bus jei jiems reiks nužudyt tą patį žmogų? Ar jie bus kartu?