2

89 7 0
                                    

Etrafımdaki insanlar içkilerini yudumlayıp bilinçlerini kaybediyordu. Gürültülü müzik başımı ağrıtacak derecedeydi ve kusmak istiyordum. Bok gibiydim kısacası. Taehyung da iğrenç geliyordu, nefret etmek istiyordum. Uzaklaşmak ve bir daha asla görmemek. Ama gelin görün ki yıllardan beri süregelen bir gıcıklık ve tanışıklık vardı aramızda. Yılların emeği vardı onun üstünde. Bırakamazdım yani şimdi, şimdiye kadar bırakmamıştım şimdi de vazgeçemezdim. Bütün bunları düşündükçe daha da sinir oluyordum. İçkimi bir kenara bırakıp, ortamdan uzaklaşmak adına üst kata yöneldim. Taehyung, orospu çocuğu burada da burnunum dibinde bitivermişti. Şu aptal partide bile buradaydı, köşede bir yerde etrafına toplanan birkaç erkekle tatlı tatlı sohbet ettiğini izlemekten sıkılmıştım. Şerefsiz, nereye gitse etrafı insan doluyordu. Şeytan tüyü vardı sanki, çekiyordu. Ve şerefsiz, arada bana kaçamak bakışlar atıyordu. Elleri neredeyse kucağına çıkacak bedende dolaşırken gözlerini üstüme dikmesi beni acayip rahatsız ediyordu. Midemdeki içkilerin yanmasına neden oluyordu. Daha önce böyle hissettirmiyordu. Bu bakışı farklıydı, her zaman bana daha meydan okurcasına bakardı, daha flörtöz. Şimdiyse gözlerini bana döndermeye korkuyor ama yine de arada yapıyordu. O günden sonra ikimiz de ilk defa burada birbirimizi görmüştük ve ikimiz üzerinde de bazı etkiler bıraktığı gözle görülebilirdi.

Neyse Jeongguk, o şerefsiz ve bütün düşüncelerin alt katta kaldı. İçkinle birlikte onları da orada bıraktın.

Merdivenleri bitirip koridora geldiğimde ilerleyip boş bir oda bulmaya çalıştım, ev partileri bir ayrı çekilmez oluyordu. Hava basıktı ve midem bulanıyordu o kadar insan arasında olmaktan. Kalabalığın içinde ve hiç bilmediğim bir mekanda olmaktan kendimi pek rahatsız hissediyordum. Koridorun sonuna doğru, açmaya çalıştığım başka bir kapı da kilitliydi. Ağırlaşan bedenimi daha da ilerletiyordum ki koridorun sonundan gelen tanıdık seslerle dikkatim dağıldı. Başta, sikişmek için kendilerine oda arayan sarhoş bir çift sanmıştım ama Kim Taehyung'un kulak tırmalayan gülüşünün fark edilmemesi çok zordu. Ah harika, tanrılar cidden benden nefret ediyor olmalıydı.

Büyük grup ilerleyip beni de geçtiler. Gözlerim ister istemez kayıyordu o tarafa, boş bir oda bulduklarında midem alt üst oldu. Küçük bir grup erkekti hepsi, iyi görünümlülerdi. Cidden o kadar kişiyle grup mu yapacaktı, iğrenç. Ve bu düşüncelerimi duymuşçasına arkasını döndü Taehyung. Gözlerimiz birleştiğinde bir süre öyle kaldık ve sonra diğerlerine dönüp bir şeyler söyledikten sonra kapıyı kapatmalarını izledi. Belki de kendime oda aramaya geri dönmeliydim ama kaçıyor gibi görünmek istemedim. Özellikle o günden sonra. Sinirimi daha da çok bozuyordu artık, onu gördüğüm her an daha da midem bulanıyordu. Eğer mümkünse, daha çok nefret ediyordum ondan. Bana doğru geldi, duvara yaslanan ben ve birkaç adım ötemde duran o, şimdi boş ve sessiz koridorda dikiliyorduk.

"Ayakta duramıyorsun." Omzuma hafif dokundu ve sanırım biraz ittirdi. Düşmemi falan bekliyordu sanırım ama hayır, o kadar dengemi kaybetmemiştim. Düşmesem de biraz daha geriledim ve bedenim duvarla bir oldu.

"Taehyung siktir git, ne yapıyorsan yap." Dokunduğu omzuma götürdüm elimi ve dokunuşunun yarattığı hissi yok etmeye çalıştım. Bedenime en son yaptığı dokunuşlar aklıma geldikçe çıldırıyordum. O gün aklıma geldikçe kendimden nefret ediyor ve ciğerlerim çıkana kadar bağırma hissiyle doluyordum. Şerefsiz. "Madem istediğinde grup bile yapabilecek birisin neden pis işlerine beni alet ediyorsun?"

"Pis işlerim?" Yüzünü artık ona bakmayan yüzümün hizasına indirdi. Bana yaklaşıp ellerini belime yakın bir yerlere koymuştu. "Pis oynarsan karşılığını alırsın çünkü bebeğim. Benim olana karışmayacaktın." Yüzüne aptal bir sırıtış yerleşirken parmakları çenemde dolandı. "Hem güzel çocuksun, seninle eğlenmek istiyorum." Gözlerine baksam da anlamlanıramıyordum hiçbir şeyi. Yine de bana sunduğu sebebin ne kadar saçma olduğunu fark edebiliyordum. Sadece güzel bir çocuk olsam bir kerelik bir şey olurdu. Şu an o odada Taehyung'u bekleyenler gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lover ✧ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin