Jeff the killer

27 3 0
                                    

Merhaba. Bu benim ilk CREPPYPASTA kitabım. Bu kitapta neredeyse bütün CREPPYPASTA hikayerini paylaşacağım. Öncelikle Jeff den başlayacağım sonraki bölümde de Nina the killer dan bahsedeceğim. Umarım beğenirsiniz. Bu hikaye biraz uzun oldu ama içinde Jeff ve Jane ile ilgili bütün bilgiler var.

Jane ailesini seven sakin ve derslerinde başarılı bir lise öğrencisidir. Bir gün evlerinin karşı binasına yeni komşularının taşındığını öğrenir. Onlarla tanışmak için ailesi Jane ni evde bırakıp yeni komşularının evine giderler. Eve geri döndüklerinde Jane orada neler olduğunu sorar aileside yeni komşularının çok saygılı olduklarını ve kendisinin yaşında Jeff adında bir çocuklarının olduğunu öğrenir.
Bunu çok umursamaz ve yatmak için odasına çıkar ve uyur.
Sabah olur. Ama Jane'in alarmı çalmaz. Jane büyük bir stresle uyanır. Okula geç kalmıştır. Acele ile üstüne birşeyler geçirip evden çıkmak için hazırlanır. Tam evden çıkacakken pencereden Jeff'i kardeşi Liu ile görür. Jeff'e ilk görüşte bir şeyler hisseder. O uzun boylu uzun kara saçlı mavi gözlü çok yakışıklı bir çocuktur. Ama Jane bunu çok umursamaz çünkü okula geç kalmıştır ve bu çok sık olan bir şey değildir. Tam evden çıkacakken Dustin ve onun serseri çetesini görür onlar Jeff'e doğru yaklaşıyorlardır. Bu çete genelde yenilerin paralarını ister vermessede onu ölesiye döverlerdi. Jeff'in yanına geldiler ve ondan para istediler. Fakat Jeff para vermedi. Dustin ve çeteside  onu dövmeye başladılar. Fakat Jeff hızlı bir hamle ile cebinden çakısını çıkardı Dustin ve arkadaşlarında Derin ve kalıcı bıçak yaraları açmaya başladı. Ve bundan dahada korkuncu Jeff yaptığı şeyden çok büyük haz alıyor gibi davranıyordu. Jane gördüklerine inanamadı ve bayıldı. Gözlerini açtığında bir hastane odasındaydı. Yanı başında ona kaygılı gözlerle bakan anne ve babasını gördü.
Bunların hepsinin bir rüya olduğuna inanmak istedi. Ama aniden odaya dalan Jeff'in anne ve babasından bunların gerçek olduğu belliydi. Anladığına göre olay yerine polisler gelmiş ve Jeff bunu kendisinin yaptığını söylesede Liu'yu götürmüşler. Jane olanlara çok üzülmüş ve gerekirse şahitlik yapabileceğini söyleyerek onları rahatlatmıştır.
1 saat sonra Jane taburcu edilir ve ailesiyle birlikte evlerine dönerler. Olayların şokuyla Jane uykuya dalar. Aradan 3 gün geçer.
Bayan Wilson 'ın kızının doğum günü partisi vardır. Jane de  bu partiye davetlidir. Partiye giderler. Jane'in gözleri Jeff'i aramaktadır. En sonunda onu görür. Jeff. Çocuklarla çok masum bir şekilde oynuyordur. Jane o zaman Jeff'in o kadarda kötü biri olmadığını düşünür. Jeff Jane'in yanına doğru gelmeye başlar. Tam o sırada Dustin ve çetesi Jeff'e doğru koşmaya başlarlar. Panikleyen Jeff hemen arka sokaklara doğru yönelir. Ne yapacağını şaşıran Jane peşlerinden koşar fakat gördüğü manzara karşısında tam bir şoka uğrar. Jeff çığlıklar içinde alevler içinde koşuyordur. Dustin çamaşır suyu ve benzini Jeff'in üzerine döküp onu yakar. Adeta çılgına dönen Jane bir çığlık koparır ve ardından yine bayılır.
Gözlerini açtığında yine bir hastane odasındaydı. Yanındaki hemşireye buraya kendisiyle birlikte yanan bir çocuk getirilip getirilmediği sordu. Hemşire Jane ni Jeff'in kız arkadaşı sanar ve Jeff'in ameliyata girdiğini ve durumun çok kritik olduğunu söyler. Bunun üzerine annesi ve babası odaya girip Jane ni de oradan alıp evlerine dönerler. O gece akşam yemeğinde tek kelime dahi edilmez. Jane yemekten sonra adasına çıkar ve Jeff'i düşünür acaba yüzü nasıl bir halde diye düşünür. 2 hafta geçer Jeff'in bandajları çıkmıştır. Jane onun o halini çok merak etmiştir.
En sonunda Jeff arabadan iner. Her tarafı yanıklar ve izler içerisindedir. Ve yüzü bembeyaz olmuştur. Jeff aniden donuk bir bakışla Jane doğru bakar. Jane 'in içi irkilir Jeff Jane 'e tekrar bakar. Ve ona rahatsız edici bir şekilde güler. Ertesi gün Jeff'in ailesi Jane'in ailesini yemeğe davet eder. Jane'in anne ve babası yemeğe gider ama Jane istemez.
3 saat geçer Jeff odasına çıkmıştır.
Jeff'in annesi Jeff'in odasından kahkaha sesleri geldiğini duyar ve kontrol etmek için odasına çıkar. Ama annesi gördüğü manzara karşısında şok olur. Jeff ağzını kulaklarına kadar kesmiş ve uyumamak için bıçağı ile göz kapaklarını kesmiştir. Jeff'in annesine söylediği son sözler.
"Anne yalan söyledin" dir. Sonra kendi öz annesini büyük bıçağı ile öldürür. 1 saat sonra Jane birtakım sesler duyarak uyanır ve mutfağa iner. Bardağını almak için elini uzattı tam suyunu içerken masada bir not buldu.
"Jane annem çok güzel bir yemek yaptı bütün arkadaşların burada yemeğe gelmiyormusun
Jane'in birden gözleri açıldı Jeff onun evine gizlice girip bir not bırakmıştı. Jane artık gerçekten korkmaya başlamıştı. Sonra birden bir ses duydu. "Tık tık tık"
Gözü pencereye kaydı ve onu gördü. Jeff kesik yüzüyle Jane bakıyordu. Dahada korkuncu Jeff elinde kocaman bir bıçakla cama doğru vuruyordur. Jane hemen telefona yapışır ve polisi aramaya çalışır ama yine bayılır. Ve tam bayılırken onun sesini duyar.
"Uyu sadece uyu" Kendine gelip uyandığında kendini bir masada bulur. Masada annesi babası Jeff'in anne ve babası ve tüm arkadaşları vardır. Ve hepside kendiside dahil sandalyelere bağlanmıştır. Ama tek fark , onlar ölüydü. Sonra aniden Jeff geldi ve
"Çok güzeller değilmi ? Merak etme sende onlar kadar güzel olacaksın" Jeff eline aldığı çamaşır suyu ve benzini Jane'in üzerine döker. Ve sonra bir kibrit çakar. Jane ne olacağını anlar ve Jeff'e yapmaması için yalvarır.
Jeff, "Merak etme sende benim kadar güzel olacaksın " Jeff aniden kibriti Jane'in üzerine atar. Jane aniden alev alır. Canı çok yanıyordu çığlıklar içinde ağlıyor ve Jeff'e Lanet ediyordu.
Ve sonra çektiği acıdan dolayı bayılır. Uyandığında haftalar geçmiştir. Acı çekmemesi için Jane'i 1 hafta boyunca uyutmuşlardır. Uyandığında tek istediği şey bir ayna olmuştur. Aynada  bilinmeyen bir kişi tarafından  Jane'e bir buket çiçek ve bir paket gelmişti.
Kutunun içinde beyaz ve dudağı siyah bir maske siyah bir elbise ve kocaman bir bıçak ve yanında bir not vardı. Notta "Jane umarım sende benim kadar güzel olursun. Bu arada bıçağınıda bizde unutmuşsun"
Jane birden herşeyi hatırlar. O ailesinin katilidir. Jane o günden sonra Jeff'i öldüreceğini yemin eder ve onu aradığı 4 yıl boyunca hiç unutmadığını bir hayat felsefesini söyler "Asla uyuma, yoksa uyanamassın." Jane 4 yıl boyunca hergün,aralıksız her gün Jeff'i arar. 4 yılın sonunda onun kaldığı eski evi bulur ve araya gider. Jeff gene birini öldürmek için hazırlanıyordur tam o sırada Jane onu gördü. Jeff. Üstünde gene aynı o günkü beyaz kazağı ,
Aynı siyah kotu ve aynı siyah ayakkabıları vardı ve 4 yılın sonunda boyuda yüzünü kapatan simsiyah saçlarıda bayağı uzamıştı. Jane kemerini sıkıştırdığı büyük mutfak bıçağını alıp ona arkadan yakşatı. Ve tam o anda Jeff aniden onu tuttu. İkiside yere düştü Jane Jeff in üstündeydi. Tam o sırada Jane Jeff'in dudaklarına yapışır. Ve tam o sırada Jane bıçağını Jeff'in sırtına saplar.

Bölüm burda bitiyor ne yazıkki  İstediğiniz CREPPYPASTA varsa yorumlarda söyleyin bende ona göre yazayım umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum. 💙💜💙💜💙💜💙💜

-♥...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♧ CREPPYPASTA ♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin