2. bölüm

7 0 0
                                    

Kağan daha da yaklaştı ve o sırada Erdem çayını aldı. İçti daha sonra başı dönmeye başladı o gün çok yorulduğunu düşünmüştü. Kalktı ve evine doğru yola koyuldu tam o sırada  Kağan hemen zaman kaybetmeden üzerinde ki kıyafetleri çıkardı ve kendı kıyafetlerini giydi. Daha sonra Erdem'in peşine takıkdı Erdem evin yolunu tutmuştu. Ama 3 dakika ayrılalı daha yeni olmuştu ki oracıkta yere yıkıldı. Daha sonra Kağan onun cesedini toprağa gömdü.Erdem ortadan yok olalı 2 gün olmuştu. Açelya'nın annesi Nilüfer telaşlar içerisindeydi Nilüfer o gün kocası Erdem'in öldüğü gün hamile olduğunu öğtenmişti. Ama Erdem olmayınca bütün hevesi düşmüştü. Daha sonra o gün Kağan ile tanıştı onu en son 5. Sınıfta sınıf arkadaşı olarak biliyordu . onu hatırladı ve gün geçtikçe aşık oluyordu ona daha sonra  Erdem'in yasından bunu 1.5 yıl yapamadı evlenemezdi Kağan ile daha sonra canına tak etti deliler gibi aşık olduğu adam ölsede bunu tek geçirebilecek kişinin kağan olduğunu düşünmüştü. Ve en sonunda kızı Açelya 2 yasında iken evlendi Kağan dışarıdan çok dürüst efendi el kaldırmaz bir ne benziyordu ama gün geçtikçe değişitordu daha da huysuz birisine dönüşmüştü. Artık Nilüfer gün geçtikçe ona olan aşkını yitirmişti en sonunda ondan boşanmaya karar vermişti. İyi bir avukat tutup ondan boşananacaktı evet Nilüfer bunu kafasına koymuştu bunu yapacaktı zaten Açelya büyümüş 5 yaşıma gelmişti. En sonunda bunu Kağan'a  açıkladı ve kağan onu öğrendiği gece kıyamet koptu onu deliler gibi dövdü ve Nilüfer o günün sabahı normalde iyi bir avukat aramaya çalışacaktı ama bulamadı hep annesi dayak yiyordu Açelya'nın. Açelya 9 yaşına gelmişti ve artık buna tahammül edemiyordu. Babasının yerine koyduğu o adam iğrenç biriydi ve artık en sonunda Kağan Nilüfer'e tabanca çekmişti ki o sırada Açelya odasından fırladı.

HapishaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin