altı ~iyi okumalar~

888 31 2
                                    

Jin hyung , Yoongi , Jhope ve ardından Namjoon da geldi . Hepsi jimin 'in hasta olduğunu duyunca başına üşüştüler jimin defalarca iyi olduğunu söylesede bu onları tatmin etmemişti .

" ne tür bir film izleyeceğiz " diye söze girdi Jin hyung salonda otururken , herkesin ağzından başka bir şey çıkıyordu en sonunda korku filmi izlemekte karar kıldık . perdeleri çekip yerlerimize geçtik her zaman ki gibi jimin ile yan yana oturduk Taehyung da diğer yanımdaydı . Jin hyung ile Jhope bir kanepede Namjoon ve Yoongi de başka bir kanepeye geçip Jin 'in bizler için patlatmış olduğu mısırları alıp oturduk .

Taehyung ve Jin hyung korku flimlerini hiç sevmezlerdi çünkü çok korkarlardı . Filmin ortalarında Taehyung korkudan titriyordu bu durum çok gülünçtü . Birden karşımıza çıkan bir yaratıkla herkes yerinden sıçradı . Taehyung çığlığı basarak kollarımı koparırcasına sıkıp korkudan bana sarıldı , jimin hariç herkes Taehyung 'a gülüyordu . Jimin
Taehyung 'u öyle görünce oda benim kollarımı kavrayıp küçük bir çocuk gibi sarıldı bana

Taehyung 'u iterek " ah Tae bu kadar korkak olma ! Koca adam oldun sen " dedim ama bir türlü bırakmıyordu beni mecburen bende karışmadım . Hiç film izlemiyordum jimin 'in minik ellerini tutmuş onlarla oynuyordum o da ellerini hiç çekmiyor onun elleriyle oynamamı izliyordu .

Filmin sonlarına doğru Yoongi 'nin Namjoon 'un dizinde öylece uyuduğunu far ettim Namjoon benim jimin 'e dokunduğum gibi hafifçe onun saçlarını okşuyordu . Jhope 'e dönüp baktığımda Namjoon ve Yoongi ikilisine öylece bakıyordu , neyi vardı acaba ? Jin hyung ise tıpkı Taehyung 'un bana korkudan sıkıca sarıldığı gibi o da kanepenin kırlentine sarılmıştı ve muhtemelen uyumuştu . Anlaşılan film kimsenin umrunda bile değildi .

Yarın okul vardı herkes toparlanıp evine gitti bende jimin 'e sıkıca sarıldıktan sonra " yarın okul da görüşürüz minik civciv " deyip burnuna dokundum . Arkamdan " okulda görüşürüz minik tavşan " diye seslendi .


Jhope 'nin okuldaki hali 😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jhope 'nin okuldaki hali 😍


+18 JİKKOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin