BTS üyesi V'nin, kendisini grup arkadaşı Jungkook ile shipleyen bir fana Weverse uygulaması üzerinden verdiği cevap internette viral oldu. Bu olayın yaşanmasından sonra "Taehyung" ve "Taekook" kelimeleri Twitter dünya gündemine giriş yaptı
Hayran : Ben (uyumak için) Taehyung oppanın sevdiği Jungkook oppanın fotoğrafına bakıyorum!
Taehyung : Hayal dünyandan çık. Orası pek iyi bir yer değil.
1. Size bu yanıtı ile eşcinsel ilişkilere takıntılı olmamanız gerektigini söylemeye çalışıyor
2. Taehyung, "Shipleriniz gerçek değil bu yüzden hepimizi rahat bırakın" dedi.
3. İşin komik tarafı ise onun genel konuşmasına rağmen insanların bunu anlayamamış olması. Sorunu Jungkook ile değil, herhangi bir shipe yada insana yönelik konuşmuyor hepinize bunu kesmenizi ama anlamamışa benziyorsunuz.
4. Taehyung bir homofobik mi? Beden böyle birşey demiş?
5. Bu gönderiyi görmezden gelebilirdi fakat yorum yapma ihtiyacı artık bunun rahatsız edici bir raddeye geldiğini gösterir
6. Belki de o amaçla yazmadı ve sadece şaka yapıyordu. Herşeyi dramaya çevirmeyin
7. Bunun dile getirme cesaretini gösteren ilk kişinin o olması demek bundan rahatsız olan tek kişinin o olduğu anlamına gelmez. İdolleri cinselleştirmeyi kesin.
8. Taehyung ve Jungkook son yıllarda birbirlerinden uzaklaşmış gibi hissediyorum. Belki de sebebi artık bi olayların çok ileriye gitmesi ve kamera karışısında yakın olarak bunu daha da körüklemek istemiyor oluşları olabilir.
9. Aslında fanların çoğu onu önemsemiyor. Fadomun büyük bir çoğunluğu onu iyi bir yüzden fazlası olarak görmüyor. Bu söyledikleri yüzünden bile kendi fonları şuan ona kızıyor, ona neler yaşattıklarını yada onu buna cevap vermek zorunda bırakacak kadar nasıl rahatsız ettiklerini kimse anlamaya çalışmıyor. Bunu kesip onun duygularını da anlamaya çalışmalılar.
10. Bu yaptığı yüzünden şirketi ona kızabilir. Fan sektör bu sektörün önemli bir parçası. Umarım böyle birşey olmaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtanpink haberleri
Randomblackpink ve bts hakında çıkan dedikodular haberler ve bilgiler olucak. 15/01/2019