Kimsin Sen Ya (asmus)

379 7 0
                                    

Asiye hopalı

Her zamanki gibi erken kalktım ve kahvaltı hazırladım. O sırada babam geldi (Osman hopalı)..

O: günaydın kızım

A:günaydın babam gel hadi sofra hazır.

O: ellerine sağlık kızım haydı afiyet olsun.

........................................................................

Telefon konuşması asiye esma
Esma hopalı asiyenın kuzeni

A: alo gız esmaa

E: efendim abla gene ne oldu söyle bi rahat birakmadın ha sende.

A: ne boş riv riv edisın Esma dicektim bi kafe de oturup çay içelim sende neyse kapa ben kendim içerim hayde rast gele

E: tamm abla tamm nerde her zmn ki yer mi

A: heh şöyle he ora gel hele

........................................................................
Mustafa kaleli

Her zaman ki gibi rutin işerim.
Alarm sesiyle kalktım çok şükür bu sefer anam uyandırmadı diyerek yataktan kalktım (saniye kaleli Mustafanın anası)
Hemen kalkıp duşa girdim bu gün önemli bir iş görüşmem vardı. Duş alıp çıktım.

Tabi Mustafa bu değil sjsjssjsj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tabi Mustafa bu değil sjsjssjsj.
Bunu giyinmiş öyle düşünün
Kaslıda kendisi.

Hemen üstümü giyinip çıktım geç kalmamlıyım. Önemli bir iş çünkü.

S: oğlum kahvaltı yapta git.

M: yok ana işim var.

S: gene ne işin var oğul

M: ana dün akşam ne konuştuk önemli da önemli riv riv neyse size afiyet olsun ben çıktım.
Acele ile çıktım hemen arabaya bindim ve kafeye gittim toplantım bi kafade olucaktı.

Mustafanın arabası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mustafanın arabası.

Kafenin önüne arabayı park ettim ve arabadan indim hızla içeri girdim derken birine çarptım.

M: allah. Kusura bakmayın pardon

A: önüne baksana ayı

M: gerçekten özür dilerim bilerek yapmadım acelem vardı kusura bakmayın bunu telafi ederim bu benim kartım buyrun.

A: peki neyse

........................................................................

Asiye eve dönmüştür Esma akşam asiyenin yanına gelmiştir.

E:e gine ne oldu asiye abla

A: sen gittikten sonra ben çıkıyordum... (olanları anlatır)
Ama görsen bi içim su daha önce görmedim burda onu gözleri çok güzel Esmaaaa masmavi okyanus gözlü boy pos endam yerinde maşallah bide yapılımı diyim kaslımı diyim öyle işte bi takım giymiş maşallah hani ana doğurmuş onu inşallah birdaha görme şansım olur onu. Bak bide kartını veri KALELİ. Şirket yazıyor alta ismi var galiba Mustafa kaleli olsa gerek numarası da yazıyor. Araştıralım mı gız Esma kim miş resmi varsa hem gösteririm.

E: abla sen öyle anlatınya inşallah evli falan değildir ha tam eniştem olcak adam Dimi ama.

A: Hee Esma enişten olcak adam da babam izin vermez ki yabancı ise hani dedi ya ben kızımı bizim köylüye vercem diye unuttun mi yarum akıllı seni.

E:he onu doğru dedin abla hadi hayırlısı.

........................................................................
Mustafa işi bitince eve gelip üstünü değiştirmiş aşağı kaleli ailesinin yanına inmiş

M: selamınaleyküm aleykümselam kaleli ailesi

T. N. Y. S: aleykümselam

T:abi yüzünü gören cennetlik valla nerelerdesin.

M:sorma Tahir işler yoğun o gemiden inde abine yardım et ha azcık töbee.

Her iki tarafta biraz oturup yatmışlar.

........................................................................

Asiye üstünü değiştirip yatağa yatmış
Ve sabah olanları düşünmüş.

A:ne adamdı be Mustafa kaleli vay bee bide bizim köylü ayy hadi hayırlısı.

Asiye iç ses

O adam sana bakarmı be asiye off hadi uyuyim bari.

........................................................................

Mustafa üstünü çıkartıp yatmış.
(zaten bi deniz şortuyla yatıyor kasları boşta. Sjsjssjsjsjs).

M:ne gündü bee bide o kaza olmasaydı iyiydi. O kız kim aceba bana ne zmn yazıcak boşa kart vermedim sonuçta.

Mustafa iç ses

Aman Mustafa ne uğraşıyon uyuyayım bari

Ne bekliyorsunuz sizce asiye Mustafaya mesaj atıcak mı.

Asiye sizce Mustafaya aşık mı oldu.

Merakınızı diyer bölüme saklayın.
Sjsjsjsjssj

sevgi neydi (asmus) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin