Bayan Tehlike

142 10 2
                                    

Ellerimi arkamda birleştirdi bileğimi canımı yakacak güç ile sıkıyordu. Başımı kuvvetlice aşağıya eğdi yarın sabaha ağrılarla uyanacağıma eminim. Tabi benim için bir yarın sabah varsa. Biliyorum ki bu hayvan gücünde olan adam benimle daha çok uğraşacak.

Yüzünü kulağıma yaklaştırdı sıcak nefesi tenimde dans ediyordu. Sesini sanki daha fazla yükseltebilirmiş gibi kükredi; " Ne zaman atış yapmayı planlıyorsun ? " 
Bu kadar yakın durması iyi değildi kendi can güvenliği için tabiki de.Çünkü her an kasıklarına kuvvetli bir darbe indirebilirdim. Ama ikimizde bunu çok iyi biliyoruz ki bu mümkün değil.

Yakalarımdan tuttu ve başımı kaldırdı. O nefes kesici simasına bakmama olağanak sağladı.
Allah aşkına böyle olmamalıydı; ona direnemiyordum.Artık daha fazla gizli kalamıyordum. 

Bir yanım; bırak öğrensin herşeyi derken, diğer yanım; şuan yaptığım işi devam ettirmem gerektiğini fısıldıyordu. Ama sadece fısıldıyor ! 
Çünkü  öğrenmesini isteyen yanım, devam etmememi isteyen yanım ile çatışmaya girdi ve galip geldi.
Kazanmasına yardımcı olan etmenler arasında mantığımdan çok kalbimin büyük rolü var.
Yakında herşeyi öğrenmesine izin vereceğim.Ancak şimdi zamanı değil! Şimdi olmaz ! 
Öğrenilecek ve yapılacak çok iş var.

Her ne kadar kaba,duygusuz ve bencil kişiliğini dışarıya yansıtsada öyle olmadığını biliyordum, daha doğrusu bu bilmekten öteydi; hissediyordum.

O; yaşadığı kötü geçmişini bir sır gibi saklıyor,  içindeki o masum kişiliği gün ve gün çeşitli yollardan yok ediyordu.Buna engel olmak istiyordum, çünkü biliyorum ki; her insanın iyi hissetmeye hakkı var.
Gün geçtikçe bir girdap misali sebepsizce çekiliyordum ona.Fakat burada ki amacımı umutmamam gerekli.

Yakalarımdaki ellerini sıkılaştırdı ve kuvvetlice sarstı cılız bedenimi,
" Söylesene sen nasıl bir erkeksin ? "

Merhaba evet tanıtım ile daldık hikayeye, başlamak istiyorum daha doğrusu isterim eğer destek olursanız :) Okuduğunuz için teşekkürler düşüncelerinizi belirtin lütfen.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bayan TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin