Wyciecza

172 8 206
                                    

Ponieważ Hagrid zapragną by dzieci poznały więcej magicznych zwierząt i nie siedziały wiecznie na tyłkach w Hogwarcie postanowiono zrobić wycieczkę do Anglii by odwiedzić ten piękny kraj i spotkać się ze sławnym magizoologiem Newtem Scamanderem jak i odwiedzić  rezerwat magicznych stworzeń . Profesor Dumbledore pochwalił ten pomysł i zezwolił na ową wycieczkę ( wcale nie dlatego że chce się pozbyć chociaż na 3 dni  wrzeszczących gówniaży , wcaaale ) .

                     Plan Wycieczki
Wyjazd jest o godzinie 6:00 i jedziemy ok. 3 godz. Pociągiem . Po dotarciu na miejsce idziemy do hotelu i mamy godzinę na sprawy związane z pokojami . Później jest zwiedzanie Londynu i czas wolny w galerii czarodziei ( uznajmy że takie 2-3 godzinki ) . Później jest obiad i idziemy do centrum nauki ( coś w stylu Kopernika , 2 godz ) . Później jest 30 min. Film o magicznych stworzeniach 3D . Wracamy do hotelu i jest czas wolny . Jeśli ktoś chce wyjść musi być 5 osobowa grupa . O 20 mamy być w hotelu . 22:00 każdy w pokojach a o 22:30 cisza nocna ( bo czemu nie XD ) .

Pokoje : Dziewczyn

2 os. nr. 107

3 os. nr. 108

2 os.  nr. 110

3 os. nr. 111

2 os. nr. 120

3 os. nr. 121

2 os. nr. 123

Pokoje : Chłopców

3 os. nr. 122

2 os. nr. 126

3 os. nr. 128

2 os . nr. 129

Pokoje : Nauczycieli

Hagrida - nr. 200

Jane Riddle 1. os. - nr . 180

Alice Mcgonagall - nr. 170

Parter :

Restauracja -

Pizzeria -

Recepcja -

Kantorek ( z niego bierze się piłki , paletki , itp. ) -

Dwór :

Ogród przed hotelem -

Boisko do kosza  -

Fontanna -

Boisko do nogi -

Boisko do siatki -

Huśtawka pod drzewem -

Staw z mostem -

1 piętro :

Sala gier ( proszę nie przesiadywać tam całymi dniami XD ) -

Kręgielnia -

Sala do ćwiczeń ( taka jak na w-f ) -

Biblioteka -

Sala do tenisa stołowego -

Pomysły by dodać coś jeszcze ( bardzo mile widziane )                                     [

Przy pokojach napiszcie kto w nich jest a ja w następnym rozdziale je podpisze , niech zgłosi się jeden  nauczyciel do wycieczki ( oc albo kanon ) . To jest rozpiska hotelu , więc nie rozpisujcie się strasznie . Wszystkie pokoje są na 2 piętrze .

Hogwart RP / Umarło Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz