Herkes 2.bir şansı hakeder peki ya 3. Şans sı hakeder mi?
Ve benden 3.bir şans istendi ben ne yapacağımı bilmiyordum
Bir yanım EVET de çünkü sen bu çoçuğu seviyorsun diyordu. ama bir yanım ise HAYIR de diyordu çünki birdaha senden kopacak yollarınız bir daha ayrılacak ve sen yine üzüleceksin yine kendini hırpalayacaksın diyordu...
Ve ben çok düşündüm cevabının bir insanın 3.bir şansının haketmediğini düşündüm hayır dedim ama o kadar evet demek istiyordum ki......
O da;
Tamam O zaman Allah yolunu açık etsin dedi.
Ben de ;
Allah senin de yolunu açık etsin dedik ve konuşma bitti...Arkadaşım bir grup açtı arkadaşım ben ve o 3ümüz yazdı gruba arkadaşlar ben daha dayanamıyorum siz birbirinizi hala seyorsunuz hemde sırılsıklam dedi.ben de ;
_Sevdik ama değerimizi bilenler olmamıştı ben daha napayım dedim.O da ;
_şans istedik ama verenler olmadı.Ben seviyorum hala dedi.
Ben de itiraf ettim falan...8 Kasım 22 :49 geçe tekrardan çıkmaya başladık. ❤️
Baya konuştuk aradan 4 gün geçti ama aramızda hiç bir sorun yokken sonu yine aynı hüsranla bitiyor.
12 Kasım da bitiyor....
Yine aynı sonuç yine yine yine....1 gün geçiyor ve ben sınıfa geliyorum ki bakıyorum yan yana oturuyorlar omzuna o kızın yaslandığını görüyorum ve beynimden vurulmuşa dönüyorum biliyorum çok zor ve ben şaşırdığımı hiç belli etmedim devam ettim ki inşallah belli etmemişimdir
orda onun bana dediği cümle aklıma geliyor.
Daha sen omzuma yaslanmamışken onlar kimmiş dediği aklıma geldi.....
İçimden dedimki;yazıklar olsun bunu da mı yapacaktın bana dedim...Fiziksel olarak iyiydim ama ruhsal çok kötüydüm" HAYAT İŞTE NAPACAKSIN DEVAM EDİYOR" elden gelen bir şey yok.....
Nedense O anda onunla olan geçirdiğim güzel anıları hayal ettim en güzeli de oydu sanırım ve o anda zamanı durdurmak istiyordum ama öyle bir sihirli güce sahip değiliz ki keşke Ke de zamanı durdurmak diye bir sihirli güce sahip olsak...
Oysaki birbirimizden nefret ederek ayrılmamıştık önemli sebepten dolayı. Neden? neden? neden?
Bazen kendime soruyorum acaba( ben sıkıcı bir insanmıyım? İnsanları güldüremiyormuyum? Utangaç olduğum için konuşmayıp insanlarda benimle konuşmak istemiyorlar mı?) diye dah çok fazla sorular aklıma takılıyor neden peki?...
Bazen umut ediyorsun umutsuz kalıcağını bile bile ama bile bile insan neden kendini ateşe atar ki?....
Eskisi gibi değilim artık herşeye beliren çoçuksu kahkahalarım yok mesela uzun ve içli ağlamıyorum artık içimde yaşıyorum ne varsa anlatmaktan yana olmadığım gibi belli etmekten de çekiniyorum kimsenin beni anlamayacağını biliyorum. ANLAMAZLARDA ZATEN...
Ben çok şey sakladım içimde seni sakladım, sana olan sevgimi sakladım senin bana değer vermeyişini sakladım. Kimselere anlatmadım, anlatamadım. Ben içimden yaşıyorum seni içimden seviyorum seni...
O kadar yoruldum ki hayattan yoldan geçen bir taksiyi çevirip;"UZAKLAŞAN HAYALLERİMİ TAKİP ET" diyesim var.
Ama neydi hayat devam ediyordu bu günler de elbet bir gün geçecekti. Ben seni kaybettim senden vazgeçmedim insan kaybettiklerini özlermiş,vazgeçtiklerini değil. Ama en kötüsü de etrafa renk saçarken kendi içinde 🖤siyah🖤olmak.Msjlarımızı dönüp durup okuyorum çünkü onlar daha güzel okudukça huzur buluyorum yaşadıklarımdan daha da güzel.
Peki ya hayal kurmak güzel da ya sonra?.........
Yine diyorum bidaha ;
"hayat her şeye, herkese rağmen devam ediyor."Anlatacak hiçbirşey kalmıyor "susarak" bağırıyorsun.
Ve sonra her şeyi tek kelimeye sığdırıyor "peki"deyip kabuğuna çekiliyorsun. Fazla söze de gerek yok,zaten hiç mi hiç anlaşılmıyorsun(!)
Ne diyeyim?! Peki(!)
Hep başkaları mutlu, hep başkaları haklı olsun(!)
Peki neyse.... Hayırlı olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bazen herşeyi bir "pekiʼye" sığdırırsın
ChickLitBir süre sonra herşeyden vazgeçiyorsun.