Elimden tutmuş beni çekerken halimden memnun şekilde onu takip ediyordum. Son bir kaç aydır aramız o kadar iyiydi ki mutluluktan ölmek üzereydim.
Her ne kadar ilişkimiz flört evresinde kalsa da mutluydum.
Onun hislerinin olgunlaşmasını beklemiştim. 'Gibi gibi' benden hoşlandığını söylemişti. Ordaki 'gibiyi' kaldırmak için uğraşıyordum.
Birlikte gezmiştik. Eğlenmiştik. Ailelerimiz hakkında konuşmuştuk. Hayatlarımız hakkında konuşmuştuk ve ben sonunda onun gerçekten ruh eşim olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Karakteri benim tersimdi. Hayatı da öyle. Ama beni tamamladığını hissediyordum.
Geldiğimiz yere bakınca gülümsedim. Güneşin doğuşunu izlemek için bir tepeye çıkmıştık.
Bu saatte evden ayrılmak için annemi zor ikna etmiştim.
Ama buna değmişti.
"Burası çok güzel." deyip dudaklarımı dişledim.
Güneş ufuk çizgisinden gözükmeye başlamıştı, resmen bulunduğumuz yerle bütünleşmiş gibiydi.
"Senin gibi." dediğinde güldüm.
Bu kilişeliğini seviyordum.
Romantik olmak için çabalıyordu. Bunun farkındaydım. Başarıyor muydu? Belki. Ama kesinlikle bunu sevmiştim.
"Göksu." dediğinde gözümün yanıyla ona baktım.
"Karşımda güneşin doğuşu manzarası var. Ama ben asıl manzara yanımdaymış gibi hissediyorum."
Dediği şey beni kızartırken ben de manzaradan kopup ona döndüm.
"Hislerim konusunda emin değilim demiştim ya. Unut onu. Ben sende fena kaldım." dediğinde gözlerimi kapadım.
Bana yaklaşıp yüzümü avuçladığında yutkundum.
Gözümü açarsam büyü bozulur muydu?
"İyiki o kız bana fotoları atmışta sen bana mesaj atmışsın diyorum." deyip nefesini yüzüme üfledi.
"Seni seviyorum."
Dudaklarımda hissettiğim baskıyla ona karşılık verdim.
Gözlerimi alan bir aydınlık yükselirken göz kapaklarımda hissediyordum. Ama benim aydınlığım tam karşımda gibiydi. Elini belime attığında kollarımı boynuna dolayıp ona eşlik ettim. Dilini hissederken ona Küçük bir ısırık verdim. İnleyerek geri çekilmişti.
"Sevgilim olur musun?"
Dediği şeye gülümseten kafamı boynuna gömdüm. Ben zaten sevgili olduğumuzu düşünüyordum.
"Evet şapşal. Ben de seni seviyorum." deyip iyice sarıldım ona.
Bu mutluluğu bana çok görmezdi umarım tanrım.
Çünkü şu an kalbim havalanacak gibiydi.
Kollarını bana doladığında biraz daha girdim dibine.
Bu his mükemmeldi. O mükemmeldi. Biz mükemmeldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaldırt Kaldırtabilirsen (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Göksu: Onlar benim resmim Göksu: Atarsan seni mahkemeye veririm! Sonay: Kafanı koymadığım sürece Sonay: Hiç bir bok yapamazsın. *çerezlik bir texting kitabıdır*