- Hey dur , onu geri getir dememe rağmen adam bana bakmadan karşımda ki minyon tipli yaşlı teyzenin çantasıni alıp kaçtı .
Ne yapmalıydım , düşün Azra düşün . Adamın gittiği yöne baktım . Ve aklıma bir fikir geldi bende onun yolunu kesmek için önümdeki sokağa girdim ve durmadan koştum koşarken yol ikiye ayrıldı bende sağ taraftan girdim ve koşmaya devam ettim .Adamı uzaktan gördüğümda olduğum yerde durdum ve buraya gelmesini bekledim . Sanırım adam fazla acemi koşarken hep tökezliyor ve suratında yakalanmaktan korkmuş bir ifade vardı . Beni karşısında görence durdu ve suratına alaycı bir sırıtış yerleştirdi .
- O çantayı hemen geri ver .
- Vermezsem ne olur ?
- Sonuçlarına katlanırsın .
- Yaaa ... Ne sonuçlarıymış onlar .
- Mesela kolunun kırılması gibi sonuçlar .
- Peki bunu kim yapacak ?
- Tabikide ben yapacağım .
Dediğimde adam suratıma bakıp kahkaha attı bense hiç umursamadan ona doğru yaklaştım . Ben bunu yaparken adam kendini toparlamış benim yanına gelmemi suratındaki iğreç tebessümle bekliyordu resmen . Sen bekle bekle sana haddini bildirdiğimde de bakalım böyle güle bilecek misin , aptal .
Tam karşısında durdum ve bir hamle yapmasını bekledim .Aptal adam beni çok bekletmeden sağ elini yumruk yaptı ve bana vurmaya çalıştı . Hemen elini kavradım ve midesine dizimi geçirdim , adam ağzından küçük bir küfür kaçırdığında hafif tebessüm ettim ve tuttuğum elini onun arkasına doğru kıvırdım ve arkadan dizine vurup yere düşmesini sağladım . Yere düşünce bileğini daha sıki kavradım ve sert bir hamleyle bileğini kırdım . Birden ağzından bir inleme çıktı ve kendini serbest bırakıp yere attı . Bende umursamadan midesine tekme attım ve yaşlı teyzenin çantasını alıp arkamı dönüp gittim . Giderken
- Bunu sana ödeteceğim dediye bağırdığını duydum ve arkama bakamdan
- Elinden gelenin en iyisini yap dedim .Geldiğim yoldan geri gittim ve çanatayı teyzeye geri verdim .
Bana bakıp bunu sen mi geri aldın o adamdan ? dedi bense sadece evet dedim ve oradan ayrıldım .Arabama atlayıp eve gittim . ( evet arabam siyah ve mercedes model ) Evim 3+1 bahçeli bir evdi , evim diyorum ama tam olarak bana ait değil görev bitince elimden alacaklar ve beni başka yere yollayıp başka bir ev verecekler .
Çantamdaki anahtarı çıkartıp eve girdim ve hiçbir yere uğramada odama çıktım . Yarın görevim başlayacaktı ve dinlenmeme gerekiyordu bu yüzden önce kısa bir duş aldım sonra mavi taytımı ve kazağımı giyip yatağa girdim . Telefonumdan saate baktığımda 00.48 olduğunu görünce telefonu yatağımın yanındaki masaya kattım . Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Uyandığımda saate baktım ve 06.28 olduğunu görünce ayağa kalktım ve yatağımın karşısındaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım .
Geri geldim ve dolabın karşısında dikildim . Hiç uzatmadan dolaptan dar paça siyah pantolonumu siyah deri ceketimi ve mavi tişörtümü alıp giydim . Kapımın çalınmasıyla aşağıya indim ve kapı pervazımdaki mektubu aldım .Ve işte yeni görev yerimi belirleyecek emir gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSEYE GÜVENME
Teen FictionKitap hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorsanız burayı okumayı bırakıp kitaba geçin .