Ömer yavaşça başını tutarak uyanmışdı
-N..ne... oldu bana...
Etrafa yavaşça bakınırken bir anda gözü yerde baygın bir halde yatan Mehmet'i ve Pelin'i gördü. Kafası çok karışmıştı. Neden ordaydılar... Neden orda baygındılar. Hiçbir şey hatırlamıyor,hatırlayamıyordu. En sonunda baygın halde bulunan Mehmet'i ve Pelin'i Uyandırdı. Pelin çok sinirli, şaşkındı.
-Ne oldu burda!!! Evlerimize ne oldu!!!! Krallık nerde!!!
-Hatırlamıyorum. Bu yüzden sizi uyandırdım.
-Boşuna! Ben hiç bir şey hatırlamıyorum Ömer!
-Mehmet'in Hafızası iyi. Belki o hatırlar..
Mehmet sızlanarak kalkarken aynı zamanda etrafa bakınmakla meşguldü:
-Ben Neyi Hatırlarım....
-Bizim neden burda olduğumuzu...
-Siz salak mısınız!!!? Nasıl hatırlamıyorsunuz!!
Bunu duyan Pelin yumruğunu ve dişlerini sıkıp bağrabildiği kadar bağırdı:
- Sen kime Salak diyorsun!!!
-Sakin ol Pelin! Bu kadar sınır biraz abartı!!
-sadece..şey... Ben... Üzgünüm kafam çok karışık sadece...Neyse nerdeyiz biz sen onu söyle...
-Karanlık ormanda.
Bunu duyar duymaz Ömer ve Pelin Mehme'te doğru şaşkınlık, korku karışımı bir ifade ile baktı.Aynı anda:
-Ne!! Bizim burda ne işimiz var!!!
-Hatırlasanıza!! Biz Ömer'in evinde Toplanmış İntikam Alanlar 3'ü izlerken büyük bir patlama sesi geldi ama siz iki sağır filme o kadar odaklanmıştınız ki duymadınız bile. Ben pencreden dışarı bakınca da devasa bir yaratık tüm evleri o ince iğrenç bacaklarıyla yıkıyordu. Ben size"Hayatta Kalmak için Ne gerekiyorsa alın. Bulduğunuz Her Malzemeyi!!" diye bağırdım! Ve 3 çanta dolusu eşyayı 5 dakikada bulduk. Koşa koşa kaçtık ve bizim evlerimizde yıkıldı. Neyse en azından hayatta kalmak için ne gerekiyorsa hepsi çantalarımızın içinde var.
Pelin:
- Peki sen neden bu kadar sakinsin!!- Çünkü ömür boyu böyle bir an için hazırlandım.
Ömer sinirle:
- O zaman evimi yıkan o iğrenç yaratığı öldürmeye gidiyorum,diyerek krallığa doğru yürümeye başladı.Arkadan Mehmet alaycı bir sesle:
-Bu arada Yaratığın bir gökdelenden büyük olduğunu söylemiş miydim..Bunu duyan Ömer bir an irkilip duraksadı. Arkasın hızlıca dönüp:
- Sanırım bir çadır kursak iyi olacak, dedi. Çantada bir kaç geniş çadır vardı. Onu kurmaya başladılar. Çadır bitmişti ve akşam olmak üzereydi fakat Ömer bir anda çantasındaki baltayı alıp odun kırmaya başladı. Mehmet ve Pelin çoktan uyumuştu. Odun kırma seslerinden Pelin uyanıp:-sen ne yapıyorsun gece gece.
-son umudumuz olan herkesin tekrar toplayıp o yaratığı öldürdükten sonra krallığı tekrar inşa etmek. Onun için herkesin tekrar toplanması lazım ki biz KURTULUŞ'a erelim.bir istayon yapacağım. Siz yatın. Yarın anlarsınız.
★
Ertesi Sabah Mehmet uyanır uyanmaz devasa bir kule gördü. Kulenin tepesinde de Kraliyet bayrağı vardı. Mehmet yüksek sesle:
-Bu ne lan!!!!!-Dün gece bu kuleyi inşa ettim. Herkesi tekrar toplamak için bu istasyonu inşa ettim.
-Ne istasyonu??
Ömer çadırların etrafında inşa etmiş olduğu büyükçe duvarları işaret etti. Duvarların iç tarafında kalan büyük kısımlarda küçük klübeler vardı. Orda kötü görünen tek şey ortada kalmış çadırın iğrenç mor tonu idi. Geçen gece Pelin çadırın mor olması için ısrar etmiş, karşı çıkınca da parmaklarını çıtlatarak tehdit etmişdi.-Bunu sadece bir gece de mi yaptın!!!!!
Mehmet'in bağırışlarını duyan Pelin uyanmış gözlerini açmaya çalışıyordu. Gözlerini açıp etrafa baktığında şok olmuş bir şekilde:
-Kim yaptı bunu!!-Sana dün söyledim ya. İstasyon.
-Ne ara lan!!! Bunu tek başına mı yaptın!
- Ne var bunda!! Boşuna o kadar Kitap okumadım.... Şimdi geriye kalan tek şey bu istasyonu görenleri buraya gelmesi ve herkesin tekrar toplanması. Ben burdan kim var kim yok gözetliyeceğim. Tabi size de birer görevim var. Pelin! Sen, sana yaptığım mızrak ile avlanabilir ve o yaratığin etrafdaki yavrularını, öldürebilirsin. Ama dikkatli ol. Yavru da olsa sende biraz daha büyük ve tehlikeli
-Evet!!
-Mehmet! Sende kapıdan girenlerin kontrolü ve yaptığım klübelerin dizaynından sorumlusun. Hangisinin yemekhane,hangisinin kiler,hangisinin kışla,hangisin depo ve hangisinin konaklamak için olduğunu kontrol edebilirsin.
-Yaşa!!!!
-Unutmayın! Eğer bizim krallıktan birini görürseniz onu en çabuk yolla buraya getirin!!
★
★
★
Not:Yorumlara ismini yazarsanız sonraki bölümde isminiz geçer ve rolünüz olur.[Sadece ilk 2 yorum kabul edilecektir(Pelin,Mehmet ve Ömer isimleri bir önceki bölümün yorumlarına yazılmışdı)]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirona
FantasyKrallıkda herkes normal yaşarken kraliyet bilim insanı yanlış bir şeyler yaptı ve kraliyetin her yerinde sürekli çoğalan yaratıklar var.çok büyük bir ormanda halk dağılmıs bir şekilde hayatta kalmaya çağırıyor(Yoruma ismini yaz ve hikayede ismin yer...