Umarım beyenerek okursunuz ilk kitabım...
Aral koleji babamin yaptirdigi kolej yani babamin koleji kisacasi benimde oluyo. Ailem tarafından zorla kendi okulumdan alındim ve bu okula gonderildim ne yani kiz olen abimle dalga gecince bende kafasini tuvalete soktuysam haksizmiyim yooo bence diyilim herneyse iste,şu anda aral kolejinin onunde arabamin icinde bekliyorum yine simsiyah giyinmistim daha fazla arabada dutmayip arabadan indim herkez derse girdigi icin kapida kimse yoktu bende 2 katta olan mudurun odasina girdim mudur yoktu bende mudurun oturdugu masaya oturdum ve kendi adima bakarak sinifimi buldum sonrada kendimle ilgili not yazip masasina koydum ve sinifa gitmeye basladim 12/C nin önune gelince derin bir nefes aldim ve kapiyi acarak iceri girdim bu siniftada ogretmen olmadigini gorunce toplanti yapiyolardir diye dusundum ve umursamadim ama tum sinifin beni umursadagi belliydi saskinlikla bana bakiuolardi o sirada cam tarafindaki en arka siranin yanimdaki sirada eski sevgilimi gordugumde piççe sırittim ve ona baktim sonra kafami 2 yana kitlattim ve derin bi nefes verip en arka sira cam kenarina oturdum ve telefondan eskimis senelere sarkisini actim ve disariyi izlemeye basladim (multideki sarkiyi burda acin)
O sorada asaya siyah bir limuzinin geldigini gordum plakasina baktigimda gozlerimi kocaman açtim bunlar abimi olduren kisilerdi baslari kafasini kaldirip buraya bakti beni gordugunde kafasini sallayarak sirittiginda sinirlerime hakim olamadim ve sinirler masayi itip ayaga kalktigim sirada kapi acildi iceriye duruyla masal girdi cocukluk arkadaslarim geldi ve bana saskinca bakiyolardi bende kafami hadi anlaminda salladim ve yanlarina gittigimde tum sinif nerdeyse cama gitmisti bunlarda cok merakli lan neyse iste asaya indik adamlar etrafima dolandi duruyla masalida esir almislardi
...
Hepsini izlemenize gerek yok kavga sahnelerini izleyin yeter
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaç Kaçabilirsen... Sev Sevebilirsen...
Teen FictionKaç Kaçabilirsen... Sev Sevebilirsen...