Bílé, vlnité vlasy, odhalují plnou, zářivou tvář. Třpytivé oříškově hnědé oči, zasazené půvabně do jejích důlků, věrně sledujíc divokou zvěř, o kterou tak dlouho pečují.Na levé straně krku se pyšní tetování připomínající okvětní lístek a zanechává bolestnou vzpomínku na šťastná dobrodružství.To je tvář Tirill Dawnwhisperové, skutečného vítěze mezi svým lidem. Ona stojí mezi ostatními, navzdory svému hubenému rámu.Je na ní něco jiného, možná je to její bolestivá minulost nebo snad je to prostě pocit pohostinnosti. Ale přesto ji lidé inklinují pozvat do svých domovů, zatímco se před ní snaží skrývat...
Slunce pomalu svítá a svými slunečnými paprsky, skrz žaluzie zářivě osvětluje Tirill pokoj. Paprsky svítící Tirill do očí, pro ni začínají být nepříjemné, snažíc se uniknout slunečnímu svitu, zachumlá se pod peřinu avšak to také není konečné řešení. S ubývajícím vzduchem se Tirill nakonec rozhodne vylézt ze svého pelechu. Pomalu otevře oči zvykajíc na denní světlo a posadí se. Rozhlíží se po svém pokoji, skoro jakoby něco hledala. Ruce zaboří do svých vlasů aby si je prohrábla, hlasitě zívne a rozhodne se vstát. Jako první se rozhodne vyrazit do koupelny dát si ledovou sprchu. Jakmile otevře dveře do koupelny první čeho si všimne je ten koho ráno hledala. 'Pante!' zvolá na svého lišáka, který si očividně do teď užíval koupel v jejím záchodě. Odpověď se jí dostaví v podobě zleknutého zakvýlení. S překříženými rukami a klepajíc pravou nohou pozoruje lišáka, který se snaží nenápadně dostat ze záchoda, ale moc mu to nejde. 'Nevím co jsi tím měl v plánu ale pochybuji že teď budeš o něco čistší. Panto jen nechápajíc zašmyká ušima a dál sedí v záchodě. Ústa Tirill se následně utvoří do úšklebku. 'Tak to vypadá že se budeš koupat se mnou'. Tirill přejde k Pantovi a vyndá ho ze záchoda a následně ho přendá do vany. Panto se ničemu nebrání a se zájmem sleduje svoji majitelku. Tirill si svlékne své tričko a odhalí se tělo, hodí ho na zem a chvíli se prohlíží v zrcadle. Její dlouhé vlasy sahajíc až k zadku se na konci lehounce vlní. Při pohledu na své tetování se bolestně usměje a otočí směrem k vaně. Dojde k vaně, klekne si a posune Panta aby mohla nastavit teplotu vody. 'Ideální!', řekne po chvíli a pomalu si vleze k Pantovi do napouštějící se vany. Nejdříve vykoupe Panta a poté ho propustí ze svých rukou. Panto se rozeběhne směrem rovnou k její posteli, usušit se. Tirill si toho už však nevšímá a vyměňuje vodu ve vaně, lehne si, hlavu opírajíc o roh vany. Zavře oči a ponoří se pod vodu. Pod jejími víčky se jí však přehrává veškerá její minulost, vzpomínky, jak ty hezké tak ty smutné. Dochází jí vzduch, z úst jí vycházejí bublinky, avšak ona je stále ve svém světě. Najednou se ale z jejího pokoje ozve rána a ona prudce otevře své žluté oči, vynoří se. Koupel již stačila, pootočila kohoutkem, aby se vana vypustila pomalu se zvedla, vzala si ručník, osušila si nohy a vylezla z vody. Svůj světle modrý ručník si obmotala pevně kolem svého nahého těla a přešla k zrcadlu. Na chvíli zavře oči a z jejího pokoje ze začne ozývat hudba. Oči otevře, chvíli se pozoruje, poté se natáhne po svém černém kartáčku a pastě. Na štětinky nanese trochu pasty a začne si čistit zuby. Celou dobu si přitom pohupuje do rytmu hudby a stále se dívá sama do sebe v zrcadle. Její oči jsou již zase hnědé. Po chvíli vyplivne zbylou pastu, vypláchne si pusu, omyje kartáček a vrátí ho zpět do hrnečku. Trochu si ještě prosuší ručníkem vlasy a poté ho zahodí a opustí koupelnu. Vyjde ze dveří, které následně za sebou zavře aby se neopakoval dnešek s lišákem a wc. Chvíly jen tak stojí v pokoji. Dojde ke své velké skříni, vyrobené ze tmavého dřeva, otevře mohutné dveře a začne přemýšlet. Při přemýšlení si zpívá svojí oblíbenou píseň. Dzieď papriekšu...(dodělat text). Následně ze skříně vytáhne modré džíny, černé triko s dlouhým rukávem, spodní prádlo sladila do bílé barvy. Zavřela skřín, došla k pohovce, posadila se na ni a začala se převlékat. Lišák ji se zájmem pozoroval z postele a olizoval si packy. Jakmile se převlekla, lehce se ušklíbla, zvedla se, ani se neobtěžovala zkontrolovat výsledný outfit, pohladila Panta za ušima jehož odpovědí bylo jemné zavrnění a olíznutí její ruky. Potom se konečně vydala ke dveřím které vedli pryč z jejího pokoje. Rukou se dotkla ledové kliky, lehce ucukla a poté otevřela dubové dveře a vyšla ze svého pokoje na chodbu sídla.
YOU ARE READING
Jestřáb se zlatem
FantasíaJe taktní, opatrná a statečná. Ale je tu víc než tohle pro někoho, s její minulostí. Narodila se a vyrostla v bohaté rodině v důležitém městě, žila bez obav až do svých čtyř let, ale v tom okamžiku se všechno změnilo. Ztratila své sourozence při po...