HOPE
UVOD
Kelly osamnaestogodišnjakinja ima najbolju prijateljicu Madison (Mads) stariju sestru Lily.
Mama Ellie i tata Fred.
Probudila Sam se okrećem se po krevetu misleći da cu zaspat odjednom se iz kuhinje cuje '' Kelly Samantha Fertis ustaj se iz kreveta odmah!!'' čuje se mama iz kuhinje kako viče.Samo sam preokrenula očima i ustala.Otišla sam do u kupaonu obaviti jutarnju higijenu.Došla sam do ormara i gledala što ću obući nakon 20 minuta razmisljanja obukla sam sivu trenerku,majicu na kojoj pise SWAGi bijele supre.Pozdravila sam mamu i tatu samo što sam otvorila vrata iznedada se pojavila Mads.Zagrlile smo se jer se nismo vijdele 3 mj. išla je kod mame inače roditelji su joj rastavljeni.Nakon 10 minuta pješačenja stigle smo pred školu.Odjednom se stvorila hrpa cura koje su počele vrištati i plakat,kad sam vidjela zgodnog dečka koji je izlazio iz limunzine.Stvarno limunzina?Odma sam shvatila da je ženskaroš U razmišljanju me prekinula Mads ''Zar neznaš tko je ovo?''wtf pogledom.''Ne'' gledala sam ju zbunjeno ''Šta bi trebala znati tko je ovaj ženskaroš il?'' upitala sam bahato.Ona me samo lupila rukom i rekla ''Pa to je poznati pjevač JUSTIN BIEBER!''rekla je.Samo sam zakolutala očima i ušla u školu.KAd sam ušla u razred sjela sam na svoje mjesto.Inače sama sjedim jer nemam punoprijatelja osim Mads i Jack-a,Jack mi je bio najbolji prijatelj ali je se odselio.Ušao je nastavnik i rekao''Ovo je naš novi učeniki očekujem da ga poštujete'' sve cure u razredu su počele vrištat i plakat ja sam jedina bila tiha jer me je on živcirao.Nastavio je''I on će sjesti..'' zastap je ja sam gledala u razred da vidim jeli ima igdje prazna klupa ali nažalost nije je bilo.'' Sjest će kod Kelly''Pa daj Bože samo mi umišljenik treba da sjedi kraj mene pa cijela ih je škola.Došao je i pružio mi ruku te progovorio ''Ja sam Justin''pogledao me sa svojim savršenim kesenjastim očima u kojim sam se igubila u vremenu i prostoru ''Kakogod'' izustila sam i preokrenila očima.Nakon par minutame je upitao ''Kako to da ti nisi vrišstala zamnom?'' ja sam ga samo pogledala,digla obrvu i rekla ''Zar bi trebala?'' sarkazam je izlazio iz mojih usta.Te je se okrenuo .Svaki sat me je gledao mogla sam to osjetiti kad sam ga pogledala on je se samo nasmijao.Bio je tako savršen.Na što sam pomislila ne Kelly on nije lijep,ne nečes se zaljubiti.Završio je zadnji sat pokupila sam svoje stvari i brzo krenula van.Naprotiv netko me je uhvatio za ruku kad sam se okrenula vidjela sam.....
Oprostite na greškama žurila sam se! <3