''I am in shock''

206 12 5
                                    

Kelly P.O.V

Kad sam ga pogledala u oči to je bio Justin.Molim?Nikad za njega nebi rekla da je to on okee u šoku sam :O Izderala sam se ''Justin?'' stavio mije ruku na usta i rekao ''Šuti jesi mogla glasnije?'' pogledao me ljutito i pogidao me kao vreču (znate onak preko ramena hah xd) vikala sam da me pusti ali nije htjeo.Ubacio me  u auto te je i on ušao i zaključao sva vrata da nemogu izać.Došli smo pred neku veliku kuću:Rekao je ''Sad kad uđemo ponašaj se normalno ili će bit posljedica.Oke?'' samo sa potvrdno kimnula.Ušsli smo u kuću i odveo me do neke sobe i rekao ''Ovdje nemaš kupatilo imaš u mojoj sobi.Odi se otuširat moramo nešto obavit.Na mom krevetu češ imati odječu koju češ obući.''            Otišla sam se otuširat dok sam razmišljala mislila sam na njega kako bio je dobar i dosadan a sad je zloban i nikako mi to ne ide Zbunjena sam :O.Kad sam se oblačila Justin je ušao u sobu kad mi je se približavo grizao je usnu ja sam ga zaustavila i rekla ''Izađi van!'' rekla sam dovoljno tiho da me čuje.Znam šta hoće opet je krenuo kako je tvrdoglav.Izderala sam se ''Gubi se van!!!'' 

Justin P.O.V

Chaz:Hoće uspijet plan?                                                                                                                                     Ryan:Zar sumnnjaš u mene i Justina?                                                                                                       Chaz:Ne.Nego Justin šta si se zamislio. Justinee!!!                                                                      ''Nista,idem vidjet di je ova odužila je se,možda je pobjegla haha.''                                                             Kad sam ušao vidjeo sam kako oblači hlače.Auuuu bomba jee hah.Kneruo sam prema njoj no zaustavila me je ''Izađi van'' nisam je slušao ''Gubi se van!!'' prišao sam prema njoj i rekao joj na uho ''ovo nije gotovo babe''.Vidio sam kako se najezila. Kad sam sišao dole vidjeo sam kako su došli Caitlin,Fredo,Usher i Chris. Pitali su me ''Hoćemo l'?''  ''Eo dok ona sam dođe dole''                                 Vidjeo sam kako je silazila i usta si mi pala do poda doslovno,ne samo ja nego svi.Crne hlače joj ljepo oblikuje figuru noge uufff mmmmm.''Jesi spremna pljačkat banku?'' gledala me u šoku vidio sam po njenom izgledu. ''Cait i Kelly stražare,Chris pališ auto kad završimo i gibamo,Fredo Usher i Ryan idete samnom.''

Kelly P.O.V

Oke ovo je nenormalno.Upravo me odveo pljačat bnku.Ako kažem ne ko zna šta će bi bit.Trčao je prema vratim vičući ''Pali auto Chris!!!!''

Justin P.O.V

Vikao sam Chrisu da pali auto.Iza sebe se čula vriska.Bila je Kelly neko ju je napao ona ga ja lupila u onu stvar, i dotrčala u auto rekao sam joj...

Kelly P.O.V

(znate šta se dogodilo) Kad sam ušla u auto Justin mi je rekao na uho''Za ovo češ dobit nagradu''  Naježila sam se na njegove riječi.Kad smo došli ''kući'' oni su slavili i Justin se napio kad sam krenila spavat Justin je ušao samnom u sobu i rekao''Znaš babe tako si sexy i jako me napaljuješ'' Pribio me uza zid i slobno se nasmiješio.I krenio .............

                                       Oprostite na greškama ako ima.Ako želite saznat šta se dogodilo čitajte i kom:) <3

Hope &lt;3 [PAUZIRANA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora